Inlägg från: Anonym (Frida) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frida)

Charmiga killen som gick upp i rök

Förstår dig helt, tyvärr är det där enligt min erfarenhet jättevanligt på Tinder. Man tycker sig klicka med någon, har några intensiva dagar med underbara samtal för att sedan upptäcka att en blivit blockad eller att personen blir kall och slutar svara. De allra flesta pratar och matchar med flera stycken och kvinnorna/mannen blir lättillgängliga och lätta att byta ut. 

Tror att det är formatet där sånna här kontakter startar och slutar precis som du beskriver - i verkliga livet säger man knappast att man vill flytta ihop med någon efter tre veckor. Min gissning är att han tyckte att det var superkul en stund men tröttnade sen när någon ny tjej dök upp som kunde träffas på direkten istället.

Jag har själv bara dejtat en iranier och han var supercharmig och superplayer. Kändes som en lek för honom att charma tjejer och få dom att bli kära i honom för att sedan dumpa dom och gå vidare. SJÄLVKLART innebär INTE detta att alla killar från Iran är likadana. Men det är min enda erfarenhet.

Svar på tråden Charmiga killen som gick upp i rök