Inlägg från: Anonym (1234) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1234)

Viktminskningspepp

Hej, vad koll, jag hackar på tråden. Cool

Själv kör jag på måltidsersättning. Jag behöver gå ner mycket i vikt. Jag väger 90 kg, och är 176,5 cm lång. 

• Anonym (1234)
    Anonym (Knubbisen) skrev 2024-09-05 20:47:40 följande:
    Spännande! Jag testade sån ersättning för länge sen men hittade ingen som jag tyckte var god.

Godast jag testade var Protein.se med chokladsmak. Var ganska god om man lät den bli riktigt kall.

Har du någon vägdag? Har du gått ner nåt än? 
    Jag har gått ner till 86 kg, men sedan gick jag upp igen, för jag orkade inte längre köra måltidsersättning. Jag har försökt måltidsersättning flera gånger, men har gett upp.

Men skam den som ger sig. Jag ska lyckas gå på måltidsersättning en längre tid. 
  • Anonym (1234)
    Anonym (Knubbisen) skrev 2024-09-06 06:31:08 följande:

Yayy!

- 1kg exakt den här veckan.

Är väldigt förvånad faktiskt. Tyckt jag rört mig lite lite och ätit lite dåligt. Men det kommer kanske på nästa veckas vägning då...

Bra! 

Själv har jag kört dagens första måltid,en måltidsersättning. Hoppas detta varar ett bra tag. 
  • Anonym (1234)
    Anonym (Knubbisen) skrev 2024-09-07 11:22:22 följande:

Hur går det för dig Anonym? Har du lyckats hålla dig till dina ersättningar? :) 

Själv hamnade jag typ 70 kalorier över mitt mål igår, men hade ocksp 27 000 steg loggade så jag hoppas det gick jämnt ut ändå. 😅

Hej, tack för att du frågar. 
    Än så länge går det bra. :)

Jättebra med 27 000 steg! :) 
  • Anonym (1234)

Hej, hur går det för dig?
    För mig går det bra, jag håller mig till mina måltidsersättningar! 

• Anonym (1234)
    Anonym (Caroline) skrev 2024-09-12 18:27:00 följande:

Jag vill vara med! 😊 

Välkommen! 
  • Anonym (1234)

Hej, hur går det för er?
    För mig går det dåligt.
    Har inte hållt mig till mina måltidsersättningar. 

• Anonym (1234)
    Anonym (Carla) skrev 2024-10-06 22:48:18 följande:
    Hej!

Det går ganska bra. Tycker jag märker skillnad på kläderna men vågar fortfarande inte väga mig 

Menar du att du inte tar dem längre eller du tar dem men äter sedan för mycket annat? Jag har aldrig provat sådant och vet inte mycket om det men kanske blir bättre att tex ta en extra innan du äter annat? Eller sänka kraven lite och köra de enbart delvis av tiden?
    Det var en period där jag skulle ta dem, men åtvanlig mat istället. 

Visst, jagskulle sänka kraven, men samtidigt är jag väldigt envis och jag är väldigt intent på att jag vill gå ner i vikt, och det snabbt. 

Imorgon tänker jag börja köra mina måltidsersättningar igen. 

Wish me luck. 
  • Anonym (1234)
    Anonym (Carla) skrev 2024-10-13 10:41:12 följande:
    Ja då är det väl bara att ta nya tag igen
    Skål
Svar på tråden Viktminskningspepp