Skottaren skrev 2024-10-29 13:38:50 följande:
Hej! "Skottaren" här (ni som vet, vet
Jag saknar också forumet, eller...framförallt de personer som man skrev med där. Så, Heeeeej och kram på er allihop som jag sett i den här tråden. Jag blev glad.
Är också rätt frustrerad över hur admin, vem nu denna människa är, inte kände ett större ansvar kring ett forum som funnits i flera år. Där mängder av människor delat sina intimaste och svåraste livshistorier stänger ner utan att ge medlemmarna chansen att förbereda sig. Om det så skulle vara att spara ner sina "dagböcker" eller upprätta privat kontakt med de signaturer man fått närmre kontakt med. Hade medlemmarna fått veta är jag övertygad om att många gjort så.
Det är också underligt att inget mail gått till medlemmarna om att forumet stänger ner. Så, min teori är att något måste hänt, något utöver att det blev svårt att skrapa ihop 7 tusen eller vad det nu rörde sig om.
Så, hur tar man reda på vem personen är? Vem är admin? Eller admins bakom skilsmässa.se.
Och till er tidigare medlemmar som skrivit här i tråden, ser ni att vara på Familjeliv som en lösning? Inte va?
Tjenixen!!
(ITK)
allt är väldigt underligt... och... förbaskat... tråkigt!
Det feta. För mig?! Not so much!
/pappa73