Inlägg från: Anonym (Fundersam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fundersam)

Vad hände med skilsmässa.se?

Jo, fanns många som fick stöd och hjälp där, några som varit med länge, andra som just börjat skriva, några vars historier man undrade hur det gick för och så puff bom borta. Snopet och trolgen jobbigt för dem som var mitt i processen. Jag hade gärna betalat för att det forumet skulle fått finnas kvar och som redan sagts, anonyma vänner som jag nu förlorat kontakten med.

• Anonym (Fundersam)

Rulle här.
    Det användarnamnet var upptaget 
    Vad som är synd är att döma andra.
    Jag känner många präster och ingen av dem anser att skilsmässa är en synd, däremot att tvinga kvar personer i dysfunktionella relationer där de far illa. 

• Anonym (Fundersam)

Nej, men vi lever i ett fritt land där det tack och lov inte går att tvinga någon att stanna i ett förhållande mot dens vilja. Synd är att tvinga någon att vara kvar i ett förhållande mot dens vilja.

• Anonym (Fundersam)

Nej men så trevligt att kråkan fick följa med Mamma_mu.

Och jag har undrat så hur det går för Masai. 

Hoppas ni får en fin jul. 

• Anonym (Fundersam)

Jag har inte varit inne på länge men fick för mig att jag skulle gå in idag och det var ju bra att jag gjorde det. Ja, fort gick det, snopet blev jag och många fina kontakter som bröts. Tycker så synd om dem som just hittat dit och hade börjat skriva,

Ja du, masaiun, bortsett från ett par knäckta revben i våras och tjall på knät så jag inte kunde stödja på det i två veckor i början av oktober är det väl skapligt. 

Jag hoppas att du efter omständigheterna mår bra. 

Svar på tråden Vad hände med skilsmässa.se?