Inlägg från: Anonym (Lina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lina)

Spara inlägg från förskolans blogg. Spara bilder på andras barn också eller ej?

Jag tänkte ha en pärm där jag skriver ut inlägg från förskolans blogg och barnet lärlogg i appen som barnen kan ha som ett minne i framtiden. De lägger även upp bilder på vad barnen gör och på barnen. Jag är osäker på om mina barn i framtiden bara vill ha bilderna på sig själv eller alla bilder? Hur skulle ni göra? 

• Svar på tråden Spara inlägg från förskolans blogg. Spara bilder på andras barn också eller ej?
  • Anonym (Lina)
    Anonym (U) skrev 2024-09-02 12:01:04 följande:

Beror väl på om den har kompisar där. Man kommer kanske ej ihåg kompisar från förskolan om man ej går med samma klass hela lågstadiet iaf 

Nej precis så jag tänker och om hon ej kommer ihåg känns det som att massa bilder på okända barn blir onödiga bara. :) 
  • Anonym (Lina)
    Tukt skrev 2024-09-02 14:28:24 följande:

Det där är ju svårt att veta. Kanske bryr sig barnen inte alls, kanske är det en guldgruva att gräva i. Och sparar du inte lite bredare, så finns de ju inte.

Ja så svårt att veta. Kan kanske spara de digitalt men väljer ut de bästa i pärmen :) Jag själv hade tyckte det skulle vara kul med bilder då jag gick på dagis. Men har liksom ingen aning hur mina barn tänker om 20 år
Svar på tråden Spara inlägg från förskolans blogg. Spara bilder på andras barn också eller ej?