• Pericles

Kvinnor: är en hård penis visuellt upphetsande? eller not so much...

Jag menar givetvis IRL, inte via bilder...
    Förutom "ja", "nej", "lite", så går det att utveckla om vissa typer är mer eller mindre upphetsande eller tvärtom - kan handla om erektionsvinkel, färg, längd, bredd, omskuren eller ej...

• Svar på tråden Kvinnor: är en hård penis visuellt upphetsande? eller not so much...
  • Meddelande borttaget
  • Pericles

Att den sitter på en person som personen som svarar är attraherad av (ons, dejt, pojkvän, man etc.) får man i det närmaste utgå ifrån - känns lite svårt att tänka sig att det skulle gå så långt som till synen av en erigerad penis utan attraktion...

Men nu ska jag inte vara sån utan tacka alla som svarar!

• Anonym (H)
    Pericles skrev 2024-09-02 19:52:57 följande:

Att den sitter på en person som personen som svarar är attraherad av (ons, dejt, pojkvän, man etc.) får man i det närmaste utgå ifrån - känns lite svårt att tänka sig att det skulle gå så långt som till synen av en erigerad penis utan attraktion...

Men nu ska jag inte vara sån utan tacka alla som svarar!

En slutsats är kanske att den som funderar på att blotta sig som raggningsknep inte ska hoppas för mycket.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (?)

Beror helt på vem den tillhör.
    Attraktionen sitter inte i könet utan beror på så mycket annat.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kanske)

Vid rätt tillfälle, rätt person och om den är stor och omskuren så ja.

• Anonym (Halvstadie)

Mannens organ ser absolut roligast ut om man pillar på den efter sex. Så där att den reagerar litegrann, försöker resa sig men kan inte för den är för trött. 

Svar på tråden Kvinnor: är en hård penis visuellt upphetsande? eller not so much...