• Pericles

Kvinnor: är en hård penis visuellt upphetsande? eller not so much...

Jag menar givetvis IRL, inte via bilder...
    Förutom "ja", "nej", "lite", så går det att utveckla om vissa typer är mer eller mindre upphetsande eller tvärtom - kan handla om erektionsvinkel, färg, längd, bredd, omskuren eller ej...

• Svar på tråden Kvinnor: är en hård penis visuellt upphetsande? eller not so much...
  • Anonym (Njae ...)
    Pericles skrev 2024-09-01 22:07:07 följande:
    Kvinnor: är en hård penis visuellt upphetsande? eller not so much...

Jag menar givetvis IRL, inte via bilder...
    Förutom "ja", "nej", "lite", så går det att utveckla om vissa typer är mer eller mindre upphetsande eller tvärtom - kan handla om erektionsvinkel, färg, längd, bredd, omskuren eller ej...

Vem-som-helsts penis är inte upphetsande alls. Sitter den på en person jag är attraherad av är den det.
  • Anonym (K)

Min pojkväns hårda kuk är extremt upphetsande. Övriga hårda kukar, not so much

• Anonym (HmJ)
    Anonym (Njae ...) skrev 2024-09-01 22:13:39 följande:
    Vem-som-helsts penis är inte upphetsande alls. Sitter den på en person jag är attraherad av är den det.
    Samma här
  • Anonym (J)
    Anonym (Njae ...) skrev 2024-09-01 22:13:39 följande:
    Precis. 
  • Anonym (sweet dreams)

Jag vill ju att han blir hård för mig, inte för random kvinna i en sminkreklam på TV.

Men en man som blir hård för mig är fin.

• Anonym (Jossan)

Ja om den är tillräckligt stor, har fin form och sitter på en i övrigt attraktiv person. 
    Annars brukar det mest va avtändande......

• Anonym (S)

Att bara se en random eregerad penis är inte upphetsande alls! Bara osmakligt.skulle jag säga. Men sitter penisen på den jag älskar är det upphetsande. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Jag)

Om den är hård pga mig, och sitter på någon jag är attraherad av, så är det hett/upphetsande. 
    Sen rent estetiskt så ska den helst inte vara för liten. Och den ska vara rejält hård.

• Anonym (H)

Ja, en hård kuk kan absolut vara sexig. Vid rätt tillfälle och på rätt person.
    När försnacket/förspelet är på god väg och jag börjar bli riktigt sugen är den kuk jag snart ämnar omsluta upphetsande att se, smeka och suga. Om jag är lite småsugen kan jag bli kåt av att se min partner bli hård även om jag bara ser bulan den skapar. Men är jag trött, stressad eller på annat sätt allmänt okåt kommer enbart synen av en hård kuk inte att tända mig. 

Svar på tråden Kvinnor: är en hård penis visuellt upphetsande? eller not so much...