Leva tillsammans utan ett fungerande sexliv
Du har ju på ett sätt bytt en dålig man mot en ny men med andra problem. Han är ju otroligt själviskt i sängen. Varför tillåter han ens oralsex medan du får inget? OSV. Jag hade inte varit kvar. Man ska vara likadana i sängen, annars får det vara. Om inte sexet fungerar kan man lika gärna vara vänner. Han ger dig inte heller vanlig fysisk beröring i er vardag, sitta nära m.m. Du har gett det här två år nu. Ge det inte mer. Varför utlånar du dig själv på detta vis? Först med exet och nu med han den här - jag vet inte vad jag ska kalla honom för - men något är ju definitivt fel med honom? Varför? Har du gått i någon slags terapi för att känna igen de röda flaggorna, för att stärka din självkänsla? Du har äntligen landat säkert i din egen sexualitet och lust - och så är det han, den där, som du slutar med, som du beslutar dig för att vara i en relation med? Var vän med honom istället, be han flytta sig lite åt sidan, för en äkta partner det är han inte. Varför ska du kompromissa och offra dig själv på en punkt som är så här viktig för dig? Nej, TS, Nej. Det här ska vara din tid, ta vara på den. Du har fått en andra chans i livet. Slösa inte bort den på en sådan som han.