• Tilolo

Hur troligt är det att han fantiserat om mig?

Det är omöjligt att svara på eftersom jag inte har någon inblick i denna situation.
    Är det din upplevelse när du möter honom, att du känner av en vibb från hans håll som du har svårt att definiera? Eller önskar du att så vore fallet?

• Tilolo
    Anonym (Undrar verkligen) skrev 2024-08-30 18:50:56 följande:

Önskar att så är fallet,,,

men hur tänker män? Vad är sannolikheten ?

Är du säker på att det är du som önskar detta?

En del människor har en benägenhet att kunna plantera in sina egna tankar och känslor hos andra för att på det sättet få det att se ut som att de inte skulle vara intresserade. De gör så för att de vet att en del är mottagliga för att genom det bibehålla sin maktposition. Befinner sig personen redan i en högt uppsatt position så gör det det hela mer förvirrande.

Jag tänker t,ex, på de kvinnor som flockas kring en chef eller en annan person som på något sätt utser sig själv vara speciell. De kan därmed använda sig av denna tanke-påverkan för att få kvinnan att bete sig på detta sätt och börja undra om mannen känner samma.

Om du hade haft förmågan att kunna trollbinda en man på detta sätt så är jag inte så säker på att du hade gjort detta inlägg. Du hade med andra ord lyckats få honom dit du vill.

Svar på tråden Hur troligt är det att han fantiserat om mig?