Vad håller denna regering på med?
När SD är med och styr över skattepolitiken..
När SD är med och styr över skattepolitiken..
När såsseriets egen tidning Aftonlatrinen synkroniserar perfekt med verkligheten..
Hoppas på en regering som kan stoppa sån här idioti från EUSSR.
Med inkompetenta politiker som Ygeman som släppte iväg register till.främmande makt blir det.här en.guldgruva för utpressare från ryzzland m.fl.
Tänk att det finns länder med lägre skattetryck än Sverige som har bättre klass på vård, skola och omsorg.
Otroligt.
Jag håller men om att problemet med att det inte finns tillräckligt med resurser för vård skola och omsorg bara kan förklaras av sådana som dig som "gör lokala transaktioner "vid sidan av". Vi har ju även den här kategorin människor..
Men då får i alla fall amerikanen oftast bra vård när det är dags! Känner en som legat på sjukhus i USA och det var en bra upplevelse jämför med vad Landstinget i Stockholm erbjöd.
Är väl dessutom vad en svensk betalar i skatt iofs.
Säg att du tjänar 35k i månaden. Då betalar du väl upp emot 25k i skatt.
Nej när har jag skrivit att jag tror det? Det var inte det det handlade om.
Alla de 28 miljoner som saknar sjf i USA kanske inte automatiskt gör det ofrivilligt heller kan man ju invända. Men skitsamma.
Har du 35k I lön så visst du skattar kanske inte riktigt 25 som jag skrev, jag höftade. Orkade inte sitta med minitäknaren.. Men beroende på kommunalskatten kan det väl bli det. Du tjänar 35 men då betalar arbetsgivaren egentligen 56-58k i lön men 15-16 försvinner i skatt sen skattar du drygt sju tusen uppepå det.. Sen är oftast momsen högre i Sverige också som lök på laxen för alla fattigpensionärer och ensamståend.
Höjt grundavdrag verkar inte va nån prioriterad fråga i riksdagen heller..
Men då får i alla fall amerikanen oftast bra vård när det är dags! Känner en som legat på sjukhus i USA och det var en bra upplevelse jämför med vad Landstinget i Stockholm erbjöd.
Är väl dessutom vad en svensk betalar i skatt iofs.
Säg att du tjänar 35k i månaden. Då betalar du väl upp emot 25k i skatt.
Det skulle vara kul om Richard Jomshof faller på eget grepp. Det är nämligen den SD-styrda M/KD/L regeringen som drivit igenom den lagförändring som ligger bakom att Richard Jomshof är misstänkt för hets mot folkgrupp. Betänkandet är undertecknad av ingen mindre än Richard Jomshof