• Anonym (Jao)

Dejtat en tjej i ett halvår, hon är nu sur för att min bästa kompis sedan födseln är en tjej

felicityporter skrev 2024-08-30 02:47:37 följande:
    Exakt, samtliga killkompisar jag haft har antingen haft sex eller önskat att få ha sex med mig (och det har varit extremt pinsamt uppenbart!).
    Ja , jag känner igen det där. 

En killes/mans svar på frågan.
  • Anonym (Jao)
    Tukt skrev 2024-08-30 17:31:50 följande:
    Ja precis en killes svar.
    Många killar tänker rätt lika om andra saker gällande tjejer , så säkert gällande detta också. Det är även min egen erfarenhet. Undantag finns alltid, men vågar man chansa med oddsen mot sig?
  • Anonym (Jao)

Va är problemet?  Han måste väl inte umgås ensam med sin tjejkompis? Om hans tjej får vara med kanske hon lär känna Robin, och ser att det inte är ett hot.

• Anonym (Jao)
    Tukt skrev 2024-08-31 12:44:54 följande:
    Som jag skrivit tidigare finns det två sorter. De som tror att män och kvinnor inte kan vara vänner, och de som vet att det. går.
    Det handlar sällan inte så mycket om erfarenheter utan om synen på kön.
    Naeh, har personligen dåliga erfarenheter av killkompisar och därmed svårt att tro på det. 
  • Anonym (Jao)
    Tukt skrev 2024-08-31 12:54:17 följande:
    Ja, jag förstår det. Själv ha jag dåliga erfarenheter av blodpudding. Men det betyder ju inte att alla har det.
    Jag hade haft större förtroende för en man som varit vän med en tjej under längre tid, än en man som skaffar en ny tjejkompis när han är i förhållande med mig. 

En blodpudding är äcklig, men inget du tar skada av. Kvinnor mår bra av lite blodpudding för järnets skull.
  • Anonym (Jao)
    Tukt skrev 2024-08-31 12:44:54 följande:
    Som jag skrivit tidigare finns det två sorter. De som tror att män och kvinnor inte kan vara vänner, och de som vet att det. går.
    Det handlar sällan inte så mycket om erfarenheter utan om synen på kön.
    Ett problem är att män lättare har sex utan känslor, och då blir en tjejkompis väldigt handy att ha. Alltid nära till hands.
Svar på tråden Dejtat en tjej i ett halvår, hon är nu sur för att min bästa kompis sedan födseln är en tjej