• Anonym (A)

Dejtat en tjej i ett halvår, hon är nu sur för att min bästa kompis sedan födseln är en tjej

Hade inte heller uppskattat om min kille hade en tjejkompis. Har haft ett par killkompisar. Men de vänskaperna har aldrig varat då killkompisen tillslut försökt få mig i säng eller kärleksförklarat sig. Vissa killar kanske klarar av att inte styras av kuken, men du har inte oddsen på din sida. Vet du med dig att du aldrig på 100 år skulle attraheras av din tjejkompis så tycker jag att du kan börja med att bygga upp din flickväns tillit till dig för att försöka rädda båda relationerna. Bekräftar du henne ofta? Är du öppen som person eller sluten? 
    Till en början tycker jag att du endast ska umgås med din kompis när din tjej är med så att hon kan känna sig inkluderad.

• Anonym (A)
    Anonym (Malou) skrev 2024-08-30 19:31:19 följande:
    Det är säkert troligt att min vän någon gång under 30 år har funderat över hur sex med mig skulle vara, men han har alltid varit en gentleman och han hade hellre dött än blivit påkommen med att läsa Aftonbladet.
    Om du hade slitit av dig kläderna och bett honom ta dig i alla hål, tror du inte att han hade gjort det på en millisekund då?
Svar på tråden Dejtat en tjej i ett halvår, hon är nu sur för att min bästa kompis sedan födseln är en tjej