• Anonym (As)

Dejtat en tjej i ett halvår, hon är nu sur för att min bästa kompis sedan födseln är en tjej

Anonym (Oz) skrev 2024-08-28 20:14:58 följande:

Men hur reparerar jag detta? Det var verkligen ingeting jag dolde med flit.

Du ska inte reparera något... Kvinnor gör sådär när dom försöker få kontroll.. Det är ett tecken på att hon är ganska dum i huvudet.. En varningsflagg.. 

Låt henne gråta och tjura och sluta att hör av dig. Så kommer hon tillbaka om hon gillar dig och hon fattar att hon dampar... 

Kommer inte säga vad du skulle ha sagt egentligen, för då tror du att det är okej att nu springa och göra det för att du försöker "reparera"... Men förhållandet är inte ens trasigt ifrån början, den enda som är trasig här är Julia..

Detta är en vän och ni kommer aldrig ligga och vara otrogna mot nån annan..... 
  • Anonym (As)
    Anonym (Kört) skrev 2024-08-29 17:43:11 följande:
    Det tror jag inte att hon kommer att göra.

Hur vet du det? Händer det aldrig att kompisar ligger med varandra?
    Det gör dom alltid efter att hon försöker skapa lite "fake" drama med folk hon faktiskt gillar och sedan märker att det inte funka. 

Hur jag vet det? För TS har uppenbarligen inte alla dom där känslorna som Julia tror han har.. 
  • Anonym (As)

Det sista du ska göra är att börja jaga henne och reparera.. 

Din känsla just nu är att det måste repareras, men det är inte så hon funkar..

Det är mer chans att hon tänker "Barndomsvän!!!???? Hörredu Detta!!! DET skall prövas!"

Åk över och häng med barndomsvännen nästan hela veckan :)

• Anonym (As)
    Anonym (Kört) skrev 2024-08-29 17:56:44 följande:
    Där har du fel. Kan garantera dig att "dom" inte alltid kommer tillbaka. Många är inte ett dugg intresserade av män som har en kvinnlig "bästis".
    Det är dom visst det, annars hade dom inte nappat...

Infact... Kvinnor väljer gärna partners baserat på vad alla andra kvinnor säger om han... För då vet dom att han är bra, så det finns ingen risk för hon att dejta alls..
  • Anonym (As)
    Anonym (Kört) skrev 2024-08-29 19:06:48 följande:
    Så du är talesperson för alla kvinnor. Intressant. Jag skulle aldrig acceptera detta och som du ser känner fler kvinnor i tråden likadant. Men du vet uppenbarligen bättre vad vi vill ha.
    Fan vad tröttsamt tjatig du ska vara..  Kom tillbaka den dagen du själv har dejtat några, och vet hur alla är. 
  • Anonym (As)
    Anonym (Kört) skrev 2024-08-30 17:11:13 följande:
    Förstår att det är tröttsamt tjatigt för dig när du ifrågasätts för dina lögner. Är inte jag som påstått att jag vet hur alla är. Det är ju du.
    Nej, det tröttsamma är att du skriver så jävla mycket även fast du inget fattar.. Nej det är faktiskt du som påstår det. Det var ju du som påstod att jag vet hur precis alla är utan att jag ens skulle påstått något som det...

Förövrigt tror jag kvinnorna i tråden projicerar.. En barndomsvän är ingen man är intresserad av o ligger med. Ni är bara rädda för att han ska funka samma som Er Själva...
Svar på tråden Dejtat en tjej i ett halvår, hon är nu sur för att min bästa kompis sedan födseln är en tjej