Inlägg från: Anonym (Onanisten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Onanisten)

Lesbiska sexfantasier

Hit me up med era fantasier! 

Jag börjar: Få ha en ?vännina? som jag kan få pilla på under tiden vi kanske kollar en film i soffan. Gärna en varannan vecka morsa som är lika oerfaren som mig.

Prova gnida kön mot en annan kvinna, ?tribbing? då det ser så galet skönt ut. 

Hemlig träff på en allmän toa el liknande med annan kvinna, bara snabbt möte där hon har kjol på sig och jag kan få gå in och bara fingra ev smaka på henne en stund. (Onanifantasi som gärna får bli verklighet) 

kom igen tjejer! Va tänker ni på 😀

• Svar på tråden Lesbiska sexfantasier
  • Anonym (Onanisten)

Så du har en kollega som du spanar lite på? 😍

SannnaB skrev 2024-08-27 12:45:48 följande:

Jag tänker på en kollega. Att jag bjuder hem henne på en flaska vin och vi sitter i soffan och ser på film. Sen när vi har druckit lite så börjar vi pilla på varandra och kyssas. 

• Anonym (Onanisten)

Gruppsex låter helt amazing!  Så mycket att ta för sig av 😍

Anonym (Definierad könlös, men född tjej) skrev 2024-08-27 13:22:21 följande:

Tycker din andra och tredje fantasi låter helt underbara då jag har samma själv, som gärna också får bli verklighet. 😍🔥

Andra fantasier:

-Tycker vissa filmer är mysiga när ett par smyger in på toa eller omklädningsrum men att bli tvungna att njuta tyst. Hade gärna varit givaren i detta fall. 

-Att fingra och slicka en tjej bakifrån när hon står tryckt mot en vägg. 

-Att själv få använda strap-on sittande och stående.

-Liggande och stående 69.

-Sex i naturen i något dolt skogsparti. 

-Gruppsex där alla slickar och penetrerar varandra samtidigt. 

• Anonym (Onanisten)

Jag tänker nog lite som man ser på porr, en hel grupp tjejer som tar för sig av varann och byter hit och dit efter lite vin. 

Jag skulle nog inte tacka nej till gruppsex om de ingick män också men häftigast vore nog en hel hög med tjejer i alla olika former, längd osv 😍

Svar på tråden Lesbiska sexfantasier