Inlägg från: Anonym (Ivy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ivy)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Jag tyckte det var lite underhållande att höra,  har inget emot att höra "den nakna sanningen"  😅
    Nåväl,  BITTERHET är en väldigt oattraktiv egenskap hos män, det är nog de flesta kvinnor överens om.
    Likaså en nedsättande kvinnosyn.
    Den goda nyheten är att du behöver inte en kvinna, och kvinnor behöver inte dig.

• Anonym (Ivy)
    Anonym (Floda) skrev 2024-08-30 01:47:48 följande:
    Så är det det definitivt med svenskor. De verkar vilja sudda ut deras kvinnlighet. Eftersom det är en sån stigmatisering kring svenska män som ratar svenskor till förmån för utländskor säger jag inte var min utländska fru kommer ifrån, men så underbart att vara med en kvinna som bejakar sin sin kvinnlighet och är stolt över att vara en kvinna och nej. Hon är absolut ingen dörrmatta. Hon har tvärtom en hög integritet som jag respekterar mycket.
    Härligt att höra att du är nöjd med ditt äktenskap, Floda!    
  • Anonym (Ivy)
    Anonym (Tramsigt) skrev 2024-08-30 11:03:09 följande:
    Vad är kvinnlighet då? Enligt dig. Vad är det din utländska fru gör som är så speciellt?
    Härligt att Floda funnit kärleken med en utländsk kvinna, men tråkigt att han aldrig vågar stå för hennes ursprung.
  • Anonym (Ivy)

Att din "nakna sanning" är att du vill ha underviktiga kvinnor,  är inget som vi kvinnor bryr sig om.
    Varför skulle vi bry oss om dina preferenser?

Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.