Inlägg från: Anonym (11:19) |Visa alla inlägg
  • Anonym (11:19)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Jag förstår inte problemet faktiskt. Om ni inte vill ha dessa tjocka, fula, ytliga kvinnor som saknar självinsikt så är det ingen som tvingar er. Eller är problemet att ni inte tål att kvinnor ni tycker är oattraktiva får komplimanger och uppmärksamhet? Eller tycker ni att dessa kvinnor ska skämmas och banta ner sig till en godkänd vikt för att attrahera er? Var klämmer skon egentligen? Vill ni ha dessa kvinnor eller inte?

Det är frivilligt att ha en relation eller inte. Hittar man ingen som lever upp till ens krav får man acceptera det och leva själv helt enkelt. Varför tycker många män att detta är ett väldigt stort problem? Medan kvinnor kan vara tillfreds med sina liv utan en partner utan att lusa ner hela internet om hur hemska och orättvisa män som grupp är som inte vill dejta dom.

Det går inte att tvinga in människor i relationer. Vill man attrahera en man eller kvinna så får man antingen göra sig tillräckligt attraktiv för personen ska bli intresserad eller låta bli och acceptera att man inte är intressant nog och leta vidare. 

Anonym (Barnafödande) skrev 2024-08-27 13:13:27 följande:
    Med din logik så borde inte kvinnor klaga på att de inte hittar en man som de uppskattar. 
    Inte då att de säger att man ska ska bara acceptera det. 
    Självklart gäller detta båda könen. Hittar man ingen som duger får man vara själv, konstigare än så är det inte. 
    molly50 skrev 2024-08-28 16:50:48 följande:
    Ja,precis.

Ja,jag bryr mig inte heller egentligen.
    Men det stör mig att han,som du säger propagerar för viktkontroll på kvinnor och att de ska ha kroppar som en anorektiker för att han ska gå igång.
    Men han nämner ingenting om mäns övervikt.
    Då handlar det ju överhuvudtaget inte om hälsan och att ta hand om sig utan om utseendet.
    Häll inte bensin på hans eld. Han lever på er uppmärksamhet. Ignorera så försvinner han 👍
    molly50 skrev 2024-08-28 17:42:26 följande:
    Jag vet inte om jag tycker att det ska stå oemotsagt när någon propagerar för viktkontroll på kvinnor och utövar sådan vikthets som han gör.
    Jag brukar inte lägga någon vikt 😉 vid vad ointelligenta människor säger. Det finns viktigare 😉 saker att lägga sin tid på. 
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.