Inlägg från: Anonym (Öpple) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Öpple)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 01:06:53 följande:
    Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra. Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva.  Pga, bla övervikt och sociala medier.
    Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män.  Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
    Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt.  Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.
    Är det här dagens misogyna maktutövandetråd där kvinnor förväntas uppfylla mäns (dina) krav? Eller har du skrivit fler?

Det är fanimej skillnad när du bara luftade dina egna preferenser, du går ju fullblown misogyn incel. Börjar bli lite cray-cray. Just sayin'
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 01:49:53 följande:
    Jag tycker videon belyser en del bra punkter.  Spännande att man alltid ska lyfta incel ordet bara för att man inte kan förmå att förstå andras perspektiv.
    Det är ingenting spännande över incels. Försöker du kompensera för något med alla dessa aggressiva försök till kontroll och maktutövande över kvinnor?
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-27 07:36:26 följande:

TS. Lugn vettig man som på ett relativt ödmjukt sätt tar upp dessa frågor som är så känsliga i dagens klimat.

Lol, genom att posta incelpropaganda om hur fula alla kvinnor är nuförtiden och att män inte vill spänna på dom.
    Det är lugnt och fint.

Skulle rekommendera att inte klicka på ts länkar förresten.
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Ej ts...) skrev 2024-08-27 13:22:04 följande:
    Är ej ts men jag svär, jag tror inte jag dejtat någon kvinna under 100kg som dessutom vart minst 15 år äldre än mig någonsin. Givetvis uppskattar jag att någon vill dejta mig öht men det känns hopplöst. Jag är 27 år, kanske inte så snygg men jag är väldigt muskulös och vältränad. Jag ratas direkt för att jag är kort (164 cm).
    Varför är du inte snygg? Vad är din ursäkt? Tänk på alla kvinnor som vill ha barn
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 13:53:23 följande:
    Jag har väl aldrig sagt kvinnor över bmi 20 ska go to hell?  

Kvinnor över 20 i bmi faller bara utanför min radar.  Och hur en hälsoaspekt så är många kvinnor feta redan vid bmi 22.
    Du får ha dina preferenser. Posta aggressiv incelpropaganda om att alla kvinnor är fula är något heeelt annat. Tvi
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 14:01:50 följande:
    Aggresiv?   Tycker du mannen i klippet ser aggressiv ut ?
    Haha!! DU är aggressiv, den här tråden är aggressiv, alla dina inlägg är aggressiva! Inlindat naturligtvis, budskapet att alla kvinnor är för fula för män och de behöver anpassa sig till männens kontroll för att kvinnors ansvar för människors fertilitet ska öka.

jättesnällt, verkligen. 
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 17:54:13 följande:
    Jag har alltid varit smal. Men har gått upp i vikt för att bättre matcha kvinnors preferenser.  
    Ja, och sen skadar väl inte att vara lite starkare även om man blir lite tyngre och inte lika snabb på 10 km.
    Fatso
  • Anonym (Öpple)
    Marmite Devil skrev 2024-08-27 22:19:34 följande:

Nej du. 

Du är fet. 

Och kort
    oattraktiv? Ganska sannolikt.
  • Anonym (Öpple)
    molly50 skrev 2024-08-28 13:43:32 följande:
    Ja,absolut. Visst är det så.
    Men det han själv har angett som preferenser är att kvinnor ska se ut som anorektiker.
    Och det är inte hälsosamt.
    Samtidigt så trycker han ner kvinnor med ett bmi över 20 och anser dem vara feta.
    Samtidigt som han själv har ett bmi på 23.
    Han uttalar sig överhuvudtaget inte om mäns övervikt.
    Alltså handlar det inte om hälsan,som han själv vill låta påskina,utan bara om utseendet.
    Det är det som många av oss vänder oss emot.
    Han kan ha sin hycklande dubbelstandard om han vill, inte mig emot. Men att propagera för viktkontroll för kvinnor är bara ren fascism som handlar om att han vill kontrollera kvinnor. Inte helt olikt talibanernas tänk där kvinnor begränsas på olika sätt.
  • Anonym (Öpple)
    molly50 skrev 2024-08-28 16:50:48 följande:
    Ja,precis.

Ja,jag bryr mig inte heller egentligen.
    Men det stör mig att han,som du säger propagerar för viktkontroll på kvinnor och att de ska ha kroppar som en anorektiker för att han ska gå igång.
    Men han nämner ingenting om mäns övervikt.
    Då handlar det ju överhuvudtaget inte om hälsan och att ta hand om sig utan om utseendet.

Visst kan man ha åsikter om de dubbla måttstockarna han har.

Finner det sju resor värre när han börjar med fascistisk propaganda. Fan, vissa går ju t ex igång på amputerade människor, det är en milsvid skillnad mellan att attraheras av sånt eller propagera för att kvinnor ska amputeras. 

Hans fascism får inte passera utan att någon säger ifrån.

Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.