Inlägg från: Anonym (O) |Visa alla inlägg
  • Anonym (O)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 01:06:53 följande:
    Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra. Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva.  Pga, bla övervikt och sociala medier.
    Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män.  Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
    Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt.  Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.
    (Om det är något utbrett fenomen som gör kvinnor mindre attraktiva är det väl sk Skönhetsingrepp. Plasttuttar och ankläppar, stela pannor mm, sociala medier och filter som får kvinnor att vilja se ut så och män som tror att det är naturligt med 20 lager smink, lösögonfransar, löshår, lösnaglar och botox här och var)

Män är ensamma för att de inte har tillräckligt att erbjuda kvinnorna, de behövs inte för försörjningen och om de då inte drar lika tungt lass i hemmet, hushållssysslor, ta hand om barn mm så får det va. Dessa män borde fokusera mer på att bli en bättre partner/människa istället för att sitta och smutskasta kvinnorna och klaga på kvinnorna över att de inte väljer en snäll man som dem.
  • Anonym (O)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 01:53:22 följande:
    Och kvinnorna är ensamma, barnlösa och måste allt oftare vända sig till ivf.  För att de inte har tillräckligt att erbjuda männen..
    Jag tror du menar att fler kvinnor lever utan en man då de väljer att skaffa barn på egen hand, via insemination, eftersom de väljer bort männen som inte har tillräckligt att erbjuda kvinnorna.
  • Anonym (O)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-29 14:46:04 följande:

15-24% tycker jag är lämpligt.
    30-34% är ju helt klart snyggast här. 20-24% ser ut som en klassisk kropp i tonåren. 15-19% antingen anorektisk eller nån som ska tävla i fitness.
  • Anonym (O)
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-07 22:08:17 följande:
    Det är uteslutande tjockisar som tar illa upp för att jag anser att man kan vara överviktig redan vid bmi 22.  Det är många som inte vill stå för att de är tjocka.  
    Tyvärr, är det en effekt av att övervikt har normaliserats i samhället.
    Aldrig blivit kallad tjock i hela mitt liv. BMI på 22-23,5 nånstans.
    Fettprocent över 25 gissningsvis.
    Brukar få höra att jag är slank, smal, lagom tränad, kurvig mm. har jag en tight klänning får jag mycket uppskattande blickar.

Du må ha en skev bild av att folk är tjocka över 22 i BMI, men det är inget faktum att så är fallet, så det kan vara en åsikt som är värd att tona ner om du vill framstå som mer.. trevlig, vettig mm.
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.