Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

För oss långa tjejer

Alexandra05 skrev 2024-08-31 17:08:41 följande:
    Men oj, bara för att du är lite längre så betyder det inte stt du inte är en barnrumpa.

Bara för att du är äldre än mig så betyder det inte att du inte kan vara en barnrumpa. Det är sättet du är på så du får stämpeln barnrumpa
    Men lägg av nu, det här är jäkligt löjligt. Om du ska bli läkare så hoppas jag du växer upp innan dess 
  • Anonym (J)

Men jaha så du läser till läkare. Vad är det för kurs du läser nu? Vad läser nu om? Hur ofta är ni i skolan? 

Vet inte om jag ska tro på det

• Anonym (J)
    Alexandra05 skrev 2024-08-31 19:01:48 följande:
    Du har inte en enda gång sagt vad du gör och jag har frågat dig flera ggr
    Jag jobbar på en vårdcentral. 
  • Anonym (J)

Så, vad läser du för kurser nu då? Hur ofta är ni i skolan? Eftersom jag jobbar tätt med läkare så blir jag nyfiken.

Berätta, vad gör ni i din utbildning nu? Om du nu läser till läkare 

• Anonym (J)
    Anonym (Fyll i anonym signatur) skrev 2024-08-31 19:18:04 följande:

Det är bra att du är kroppspositiv, och om du känner dig lång så ska ingen ta din känsla ifrån dig. En annan sak folk inte tänker på är att åldern har betydelse för längd, men jag antar att du är född 05. 

Jag ser såna här trådar som lite lustiga, för alldeles oavsett om Ts driver eller inte, så verkar kvinnor ha väldigt svårt för att andra kvinnor är nöjda med sig själva. 

Det handlar inte om det. Det handlar om att hon säger att 170 är långt och inte verkar kunna ta att någon tycker annorlunda.
  • Anonym (J)
    Alexandra05 skrev 2024-09-01 16:40:44 följande:
    Det vet jag visst.

Så varför kan du inte svara på frågan då? Om du nu läser till läkare, vilken kurs läser du just nu? Hur ofta är ni i skolan? Vilka kurser har du läst? Hur många är ni i klassen? 

• Anonym (J)
    Alexandra05 skrev 2024-09-02 00:43:22 följande:
    Eh, vad skrattar du åt? Jag är la lång?
    Nej 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden För oss långa tjejer