Inlägg från: Alexandra05 |Visa alla inlägg
  • Alexandra05

För oss långa tjejer

Anonym (Lång) skrev 2024-08-22 23:31:44 följande:
    Ja jag är avis på att du är kort, jag skulle gärna va lika kort som du, det är sjukt gulligt med korta tjejer. Sj är jag som jag redan skrivit 176. Men med din logik kan jag ju identifiera mig som kort och starta en tråd om oss korta tjejer runt 176cm 😅
    Lilla du, nu är du väldigt barnslig. Du är definitivt inte kort och kan inte starta en sådan tråd.  Hur gammal är du? 
  • Alexandra05
    Bits1975 skrev 2024-08-23 03:31:14 följande:
    Jag hoppas att du inte blir avstängd, det har jag blivit när jag påpekat samma sak som du i uppenbara skojtrådar, det är jättekänsligt att insinuera sådant på FL

För er som går in och diskuterar hit och dit med TS, det är något som vill skoja med er 
    Jag skojar inte. Blanda inte ihop dig och mig, som sagt jag är seriös. Avstängd? jag står bara upp att även vi långa tjejer ska kunna ha högklackat? Något fel på det?
  • Alexandra05
    Anonym (Pulvermos) skrev 2024-08-23 04:55:18 följande:
    Det är ju inte du som bestämmer det. En annan sak att du känner dig lång. Vilket du naturligtvis får :).
    Vad är det jag inte bestämmer
  • Alexandra05
    Anonym (Pulvermos) skrev 2024-08-23 05:12:13 följande:
    När jag ska runka. Och om du är lång. Ordet är per defintion en jämförelse med andra. Så eftersom du är mycket kortare än genomsnittet, så blir det fel när du säger att du är lång,
    Jävla snuskhummer 
  • Alexandra05
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-23 06:39:08 följande:

Trodde att tråden skulle handla om oss tjejer som är över  medellängd men ack vad jag hade fel när jag såg att ts bara är 160 lång.
    Jag är över medellängd med mina 182 

Ursäkta, vadå bara 1,60?
  • Alexandra05
    Anonym (Nn) skrev 2024-08-23 08:04:33 följande:

Du är inte lång, du är under genomsnittet i Sverige för kvinnor. Men du kanske är uppväxt i en familj eller annan etnisk bakgrund som är lite kortare? Eller att dina vänner helt enkelt är kortare?

Jag är 169 och anser mig själv vara medellång, eventuellt  det högre spannet av medel.

Men jag är la lång. Jag är  svensk och hela släkten är svensk. Jag är näst längst av kvinnorna på mammas sida och näst kortast av kvinnorna på pappas sida.

Min mamma är 1,50 och det är alla andra kvinnor förrutom jag och min syster som är respektive 1,60 och 1,76.

Pappa är 1,99 och kvinnornas på hans sida förutan jag och syrra är mellan 1,75 - 1,87
  • Alexandra05
    Anonym (Maria) skrev 2024-08-23 08:35:25 följande:

Stämmer haha. Och där jobbade såklart tjejer som var olika långa.. Även mina kollegor som var typ 175- över 180 cm hade ca 15 cm klack. 

Tycker trådstarten var väldigt konstig men börjar väl fatta nu att det är troll. 

Är inget troll. Men får säga till dig att jag inte vill ha något snusk i min tråd
  • Alexandra05
    Anonym (Troll?) skrev 2024-08-23 09:17:15 följande:

Snälla, säg att detta är en trolltråd. Jag är 180 cm och skulle aldrig sätta på mig ett par högklackat. Att du som 160 cm KORT säger att du är lång är ju bara ett hån.

Nej, det är inget trolltråd, håller inte på med sådant trams. 

Varför skulle du inte vilja ha högklackat? Jag är
    1,60 LÅNG och är inget hån

• Alexandra05
    Anonym (Maria) skrev 2024-08-23 09:23:17 följande:
    Snusk? Nu var du rolig haha 
    Jo, har du jobbat som strippa så är du ett snusk 
  • Alexandra05
    Anonym (L) skrev 2024-08-23 12:49:58 följande:
    Då skämtar de med dig. 160 är ganska ordentligt under genomsnittslängd. Jag är 172 cm och nästan lika lång som min kille. Men jag känner tjejer som är uppåt 185- 188 cm, DÅ är man lång som kvinna. Du trollar antingen eller lever i en annan dimension än vi andra.
    Eh, nej varför skulle de skämta? Som sagt, 1,60 är långt men du kanske är avis
Svar på tråden För oss långa tjejer