Inlägg från: Anonym (Luukfordamax) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Luukfordamax)

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

EnAnonumius skrev 2024-08-25 06:14:20 följande:
    Som jag skrev tidigare..

Jag citerar mig själv och mina egna ord:

"Även sjukvården håller på att lämna BMI, då den är även missvisande för den vanliga människan."

och

"Fast även om nu BMI skulle säga en sådan sak så
    så är det fordrande inte "rätt" att kalla en muskulös person för tjock."

(slut citat)

Vilken del av det hade du absolut svårast att förstå? Berätta så kanske jag kan försöka formulera om det och anpassa det efter ordförråd som den genomsnittliga 15åringen har. 

Som jag också skrev i ett annat inlägg..

Skall du fortsätta att säga att det "ser tjocka" ut så skall du lägga med en objektiv källa som styrker DITT PÅSTÅENDE på att det är riktigt att säga så som du gör.  Och ja jag kommer att tjata om den källan tills du

A) slutar att komma med (dumma) påståendet

eller

B) bevisar det med objektiv källa att du har rätt.

Annars så kan du bekväma dig med lära dig att använda rätt begrepp som "muskulös",
    i stället för att bjäbba om något BMI som är extremt trubbigt och även sjukvården håller på att lämna då den är direkt missvisande. Inte ens sjukvården skulle säga att Galante och Samuelsson "ser tjocka ut".

Som avslut..

När skall du svara på frågan om varför du sjunker så lågt och anklagar kvinnorna för att de inte är "riktigt ärliga" med sina svar och låga betyg som de ger RR?
    Läste inte en enda molekyl
  • Anonym (Luukfordamax)
    ClumsySmurf skrev 2024-08-25 05:38:41 följande:
    Är det matten som ljuger när någon är felprogramerad och räknar fel?
    Hur är Richards felräknad?
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-25 08:27:52 följande:
    Klart att du inte gjorde det. Du kommer aldrig att hantera att du har direkt fel.

Det bevisar ju du själv att du inte hanterar det när du sjunker så lågt och anklagar kvinnor för att inte vara riktigt ärliga när de inte svar på det sättet du hade hoppats på att dig att de skulle svarar.
    K
  • Anonym (Luukfordamax)

Richard moggar hela mänskligheten 

• Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (BMI =bullshit measuring index) skrev 2024-08-26 14:58:57 följande:
    Japp, och normalviktiga enligt bmi som egentligen är underviktiga.
    72kg för en kille som är 1.83 som jag är inte underviktig.

Jag har en lean muscular physique.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 15:02:16 följande:
    72kg för en kille som är 1.83 som jag är inte underviktig.

Jag har en lean muscular physique.
    Varför blir jag nedröstad?

Jag är inte underviktig och har man mina stats är man inte underviktig heller.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-26 19:08:08 följande:
    För att det inte är så attraktivt kanske?
    Alla tjejer som jag har skrivit till har tyckt att min kropp är skitsexig och många tycker att jag ser bra ut i ansiktet också.

Jag har samma fysik som Brad Pitt i Fight club.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-08-26 19:04:38 följande:

Han påminner lite om ett ex till mig, född i Sverige med föräldrar från Chile.

De är inte slående lika, men påminner lite om varandra.

Men mitt ex är varken seriemördare eller våldsam, han var snäll och vettig iaf när vi var tillsammans. Det tog slut för att vi växte ifrån varandra, ville olika saker.

Mördare och våldtäktsmän kommer i alla former. Snygga, fula, äldre, yngre, svarta, vita osv.

Seriemördare är tack och lov ovanliga, men ofta slås man av hur oerhört vanliga de ser ut. Det gäller både denna kille och Ted Bundy t ex.

Exakt, rent objektivt ser han mycket bra ut.

De kvinnorna som inte håller med cope:ar bara, eftersom de inte är på deras nivå. Istället säger de att de attraheras till groteskt fula strongmen som Magnus Samuelsson 
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-26 19:17:39 följande:
    Haha eller hur. Och ändå har du problem att hitta tjejer....
    Ja, tjejer i min generation dissar killar för minsta lilla grej.

En tjej jag skrev till tycker att Damian Kater bara ser ok ut. Det är beyond my mind. 

Såhär ser han ut:

• Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-26 19:25:05 följande:
    Fast i det här fallet är det ju verkligen inte minsta lilla.
    Jo, för jag frågade henne vad hennes typ var och då sa hon brunett med gröna ögon.

Visade Damian som blev rate:ad som 9/10 av vissa.

Det måste ha varit någon småsak som gjorde att hon tyckte att han bara är mid.

Därför jag menar att man kan vara en tjejs typ, men tjejer kommer alltid att försöka leta efter påhittade imperfektioner på killar.
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?