Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 19:28:29 följande:
    Ja, men ni nämner bara skådespelare. Inget annat. Bara skådespelare. Inte den där brevbäraren i närheten av där ni bor om du förstår vad jag menar.
    Du far med osanning när du skriver "ni bara" nämner skådespelare..
    Det är mer korrekt att skriva "vanligast skådespelare". Du borde ha tillräckligt med livserfarenhet att förstå skillnaden mlllan "bara" och "vanligast".

Jag har nämnt minimum fyra personer som är icke skådespelare, som är långt mycket snyggare än dina två exempel du har använt dig av i tråden. 
    En av mina exempel em är till och med en vanlig arbetare, en barberare, från England, som har fått uppmärksamhet via media som är riktad till män, för att han är skicklig i sitt yrke.
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 19:29:48 följande:
    Ok, jag är trångsynt....

Not

Har levt tillräckligt länge som man, för att kunna se mellan fingrarna och veta hur riggat allt är mot män.
    Det spelar ingen roll hur du anser att allt är riggat mot män.

Det tar inte ifrån fakta att man har trångsynthet och har ett stängd i sinnet när man anklagar kvinnor för att vara oärliga i sina svar.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-09-01 16:01:36 följande:
    Nej, du har inte nämnt fyra pers. 
     I inlägg #85
    Forrest Galante
    Albert Einstein

I inlägg #98
    Magnus Samuelsson

I inlägg #186
    Barber Dan Gregory

Jopp, jag har nämnt fyra.

Är det en nästa direkt lögn du skall komma med?

Som sagt jag har nämnt fyra och jag har bevisat att du har fel när du säger till mig "du har inte nämnt fyra pers"..
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-09-01 22:37:56 följande:
    Förmodligen var du likt resten en prostitut i dina yngre dar
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-09-01 16:19:15 följande:
    Ja, den dagen ni blir gamla och inte längre kan gå ut och skaffa vilken kille som helst på gata 
    Du en mogen kvinna  20+ och äldre är inte intresserad av "vilken kille som helst".

En mogen kvinna är intresserad av att få den RÄTTA killen som respekterar HENNE.

du är ju bara allmänt nedvärderande och respektlös mot kvinnor och varit så i majoriteten av inläggen. 

Du där emot är bara en respektlös pojkspoling som sjunker så lågt och anklagar kvinnor för att ha varit  "prostitut"...

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-09-02 02:22:21 följande:
    Ja, jag vet vad det betyder 
    Vilken normal ung kvinna skulle vara intresserad av dig? Med den omogna attityden du har, och den totala respektlösheten du har mot kvinnor?
    Du är ju till och med omogen för att vara en tonåring på runt 17-19 år.

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-09-02 05:22:16 följande:
    Respektlös? Hur?
    Då tar vi det ett varv till med din respektlöshet du har mot kvinnor och som bonus så får du även bevis på hur stängd du  och trångsynt du är.

Här har du ditt det ena exempel på respektlöshet.

inlägg #303:
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-09-01 22:37:56 följande:
    Förmodligen var du likt resten en prostitut i dina yngre dar
    (slut på citatet)

Det är direkt respektlöst att skriva så till en kvinna du inte känner alls och du inget kan om hennes bakgrund. Du hart ingen anledning att göra sådan antagande och anklagande du gör här.
    Direkt omoget och direkt respektlöst.
    Du hade ingen jävla anledning att skriva så till någon kvinna alls i denna tråden.

Här är ett exempel på din respektlöshet, och bonusen med hur stängd du är för andras åsikter och din totala trångsynthet.

Inlägg #61
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:11:27 följande:
    Är han verkligen det eller är det bara något ni säger för att gaslighta mig och alla andra till att tro att tjejer/kvinnor är rationella varelser som tar logiska beslut?

(slut på citatet)

Man är rätt så trångsynt och stängd i sinnet när man påstår att tjejer gaslightar bara för att man inte delar ditt  subjektiva tyckande om vad som är snygg. Du sjunker ju så lågt att säga att tjejr  inte rationell varelse som kan ta logiska beslut.

Du har ju till och med sjunkit så lågt att du brutit mot forumets regler och fått inlägg raderat.

Så ja hur är du respektlös. Ditt beteende och dina skriverier du har om kvinnor är det som gör dig respektlös.

Jag dras hellre till en groteskt ful (dina ord)  Magnus Samuelsson, än en respektlös trångsynt personlighet med stängd sinne som du har, och det gäller män i alla åldrar som visa samma respektlöshet, trångsynthet och stängda sinne som du visar prov på upprepat i denna tråden.

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-09-02 05:19:47 följande:
    En med ögon som inte är blind
    Ehh och nu läser du andras inlägg så som fan läser bibeln. Ditt svar har ju inget samröre med min kommentar...
  • EnAnonumius
    ClumsySmurf skrev 2024-09-03 04:12:41

ClumsySmurf skrev
    ClumsySmurf skrev 2024-08-23 20:59:11 följande:
    Den här tråden är ungefär som om en feminist med blått hår skulle fråga män om en kvinna med knepigt utseende och som kokar en kanin, för att få klaga på ouppnåeliga ideal.
    så hon kan skita i att look på insidan och maxar utsidan med matematiskt stora bröst och botox för att lösa problemet mellan

0:30-3:00
    ClumsySmurf skrev 2024-09-01 07:38:40 följande:

Ha ha ha ha ha ha 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • Meddelande borttaget
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-09-03 12:21:34 följande:
    Jaha ok, men allt jag skrev är ju sant
    Var ligger sanningen det du hävdade att Molly50 var en prostituerad när hon var ung?

Nej allt du skrev är inte sant. Och att du kommer med dina omogna försök att provocera kommer inte att hjälpa heller.

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-09-03 13:40:19 följande:
    Ni feminister anmäler verkligen allt
    Nej nu far du med en direkt lögn igen.
    Många av dina respektlösa inlägg du har mot kvinnor ligger ju kvar i tråden. SÅ nej det är ingen, varken feminister och/eller antifeminister som är framme och anmäler allt.

Det är dina personpåhopp som du gör mot enskilda medlemmar som blir anmälda.

Ser du och förstår den signifikanta skillnaden?

• EnAnonumius

Jaha var lite senfärdig med anmälan på inlägg #331.. Skit samma.. Huvudsaken att personpåhoppet blev bortplockat. Det är det som räknas och inte vem som anmäler. 🙂

Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?