Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 21:35:15 följande:
Är du insatt och vet hur man rate:ar ett ansikte, så kan du lätt ta reda på att den ena är en MTN d.v.s. average och den andra är LTN d.v.s. lågt average.
Jag har aldrig påstått att snygghet är 100% objektiv, men jag menar bara att det finns en liten subjektivitet i det stora hela. Dock så är det för det mesta objektivt.
Att man dras till en viss fenotyp är dock subjektivt, men man kan ändå erkänna om en person är objektivt vacker eller inte. I Ramirez fall så har han hög symmetri, magnifik dimorfism etc.
Om du inte är insatt i hur man "rejtar någon", så skall du låta bli att spotta ur dig siffror och hävda att det är "fakta".
Du detta med objektiv, är inget som går att gradera så som du väljer att göra.
Om du ändå väljer att kalla en objektivt snygg man som honom för ful, så är du således vinklad till vissa åsikter eller så gillar du bara inte honom p.g.a. etniska bakgrund.
Nej jag är inte "vinklad" till vissa åsikter och/eller säger att han är ful p.g.a hans etiska bakgrund.
Så där har du helt fel i dina påståenden om mig.
Att du hoppar på mig och hävdar detta säger en hel del om dig egentligen och hur du väljer att bedöma vad saken beror på, utan att ta hänsyn om du har fakta eller inte.
Hur lågt tänker du sjunka? Är det så viktigt för dig att "ha rätt" att du är beredd att sitta och hitta på andningar nu också utöver att anklaga kvinnor för att vara oärliga?
Googla på vad som räknas som objektivt attraktiva egenskaper hos både män och kvinnor.
Det står såhär:
averageness, symmetry, sexual dimorphism, a pleasant expression, good grooming, and youthfulness
Jag bad inte dig att "googla". Jag bad inte heller om att höra vilka söktermer du använde dig av.
Sedan ett citat utan källhänvisning är automatiskt diskvalificerad. Google (isig) är inte en "källa".
Google är en sökmotor.
Så gör om gör rätt.
Då tar jag det ett varv till vad jag bad om.
Fast skall du fortsätta att spotta ur dig att det finns något heter "objektiv snygghet".
Då är det på tiden att du länkar till objektiv forskning på detta.
Det går bra att hänvisa till forskningen så att man måste gå ned och läsa det på Universitets bibliotek.