Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 23:11:09 följande:
    Hur är det en inceltråd?
    Jag har redan förklarat detta. Inte mina problem att du inte läser.

Men jag kan väl upprepa det för dig..

Citerar förklaringen som TS valde att bortse i från innan han ställde frågan:

"Du ditt snack du har kommit med i denna tråden och dina påhopp du gör mot kvinnorna som inte håller med dig i dina verklighetsfrånvända teorier, det är resonemang man ser från incels. "

(slut citat)

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 19:40:42 följande:
    Därför jag menar att man kan vara en tjejs typ, men tjejer kommer alltid att försöka leta efter påhittade imperfektioner på killar.
    Ja OCH?

Ingen skillnad mot killar som skall ständigt leta efter fel hos tjejer när det kommer till sexlivet..
    Eller som många (inte alla men många) killar vill ju att "den kvinnan" de träffar skall ju helst vara oskuld men ändå kunna prestera som en porrstjärna i sängen.

Så vad ville du?

Bara gnälla och klaga på på tjejer i största allmänhet?

För det är det enda din tråd har gått ut på, gnälla och klanka på tjejer och anklaga dem för att vara oärliga när de svara bara för att de inte tycker DINA exempel, är attraktiva killar.

Som sagt, du låter som en genomsnittlig incel i dina svar och kommentarer.

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 11:06:54 följande:
    Nämn exempel på snygga killar då? 

Var det du som nämnde stackarn Galante  eller var det någon annan?
    Barber Dan Gregory från England är oxå en attraktiv kille om man skall enbart döma på utseende som du anser är det enda man skall göra. Ett väldigt symmetriskt ansikte och dessutom så ser han bra ut uppe på det.
    Långt mycket bättre än dina två oattraktiva exempel du lagt.

När har du planer på att börja förstå  att "symmetriskt" ansikte inte är samma sak som ett "snyggt attraktivt ansikte" per se?

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 11:05:31 följande:
    Snarare typsikt att bli kallad för incel här, så fort man skriver något som inte stämmer överens med det ni tycker.
    Vad då inte stämmer överens med vad vi tycker.

Det är ju du som, lade upp ett bild på ett ansikte och frågade om betyg på ansiktet. Flera kvinnor  gav det ansiktet ett lågt betyg, d.vs en 1:a..

Du blev då sur av någon anledning och sjunk så lågt i ditt argument och anklagade kvinnorna för att vara oärliga...

Så du skall bara enbart stänga igen din foderlucka då du har jhu anklagar ju kvinnor för att ljuga och det gjorde du LÅNGT innan du det påtalades för dig att "du låter som en incels".

Så du har fan inget att gnälla över. Du får det du förtjänar.

Dessutom så är det ingen som har anklagat dig för att vara en incels. Det står att "du låter som en".  För den som är minimum normalbegåvad vet att det är signifikant skillnad mellan att säga "du låter som en" och "du är ju en".

• EnAnonumius
    molly50 skrev 2024-08-28 11:46:33 följande:
    Har man ingen tilltalande personlighet så spelar det yttre ingen roll t ex.
    Åtminstone inte för oss kvinnor.
    Precis..
    Dessa ord tåls att upprepas. 👍🍻

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 11:01:53 följande:
    Nej, men jag vill ju veta vad som krävs för att man ska kunna attrahera en tjej. Tydligen är det omöjligt för dagens damer.
    Tja det är enkelt.

*) Sluta att anklaga tjejer/kvinnor för att vara oärliga när de inte ger dig det svaret DU hade förväntat dig.

*)  Inse att tjejer/kvinnor inte bara bli attraherade av ett utseende i sig egentligen.

*) Inse och fatta att du som man har inge rätt att säga åt enskilda kvinnor vad de skall tycka att ansikte måste vara snyggt ansikte bara för att det råka vara symmetriskt.

*) Påstå aldrig att kvinnor som är normalviktiga är feta. Det är bara patetiskt och lågt och stämmer knappast med verkligheten.

*) Lär dig att fatta att du inte har rätt per se, bara för att du vill ha rätt.

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 13:43:54 följande:
    Hahhaahaha när jag har jag någonsin skrivit att normalviktiga kvinnor är feta???

Är Lizzo normalviktig enligt dig?
    Jag vet att det blev en olycka där med normalviktiga kvinnor.
    Vem är Lizzo?

Men här är den rätta listan på vad du skall göra för att attrahera en tjej..

*) Sluta att anklaga tjejer/kvinnor för att vara oärliga när de inte ger dig det svaret DU hade förväntat dig.

*)  Inse att tjejer/kvinnor inte bara bli attraherade av ett utseende i sig egentligen.

*) Inse och fatta att du som man har inge rätt att säga åt enskilda kvinnor vad de skall tycka att ansikte måste vara snyggt ansikte bara för att det råka vara symmetriskt.

*) Lär dig att fatta att du inte har rätt per se, bara för att du vill ha rätt.

Så här är listan, rättad.

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 13:41:14 följande:
    Hahahhaah

Du tror att du är intelligent.

Andra förutom den personen har redan kallat mig för incel tidigare i tråden och dessutom är jag ganska säker på att du själv kallade detta för en inceltråd.

Pajas
    Japp mer intelligens än dig.

Jag fattar skillnaden mellan att säga "du är incels" och "du låter som en incells".
    Det gör inte du. Det har du bevisat själv genom dina poster.

Nej jag har aldrig hävdat att denna tråden "är en incels tråd". Jag har däremot sagt att denna tråden "liknar en incels tråd". Det är skillnad det också. Något som duj själv bevisar att du inte fattar.

Så du kan kalla mig pajas hur mycket du vill..
    Jag kommer alltid att ha mer intelligens än dig.😏😈
  • EnAnonumius
    Anonym (BMI =bullshit measuring index) skrev 2024-08-28 13:13:19 följande:

Jag tror jag ska flytta till England. Så många attraktiva det verkar finnas där. Sen älskar jag att höra engelska från en som är engelsk. Särskilt förtjust i brittiska. 

Hade bara ingen aning om att de hade så många attraktiva män. Tycker jag hört motsatsen hela livet. 😄

Han såg väldigt bra ut men det som tilltalade mest var hans leende, såg ut att vara en glad man ! Jag är alldeles för svag för män som har snygga leenden!

Jag håller med dig om Barber Dans leende. Det är ett otroligt vackert leende som gör att man blir glad när man ser det. Det leendet får mig att börja nynna på min ena favvo sång.. 😊

Ja de har en hel del vackra män där. Tyvärr så är det ju de mindre vackra männen som har visats mest från UK tyvärr.
  • EnAnonumius
    ClumsySmurf skrev 2024-08-28 14:11:54 följande:
    Jag har.

Hade han skrivit strukturer, intersektionalitet, vithetsnorm i tre trådar hade jag anklagat honom för att vara feminist.
    Ha ha ha..
    Ja han har inte bara ett klent intellektuellt, han har ju dessutom svårt att hålla isär över vem som skriver vad också, fast det är pisslätt att kolla upp innan man postar.

Två egenskaper som är totalt oattraktiva, "klent intellektuellt" och "en latmask".
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?