Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

ClumsySmurf skrev 2024-08-24 18:18:51 följande:
    Hade inte lust att få 24h spärr idag så du får läsa mellan raderna 😁
    ClumsySmurf skrev 2024-08-24 16:10:06 följande:

Det blir smurfigt

när du förnekar att du gjort fler trådar
    och sen bekräftar att det är du
    som en autist som alltid flinar när h*n ljuger, som en fredagstrådare som kallar sej anonym(troll).

Attans! Skall komma ihåg det berömda mellan raderna... 😏🤣

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-24 18:21:52 följande:
    Jag vet inte vem det är du snackar om.
    Klart att du inte vet det...🙄
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-24 20:37:06 följande:
    Vadå objektiv källa?

Räknar han ut sitt BMI så kommer det garanterat stå att han är fet, även om han inte är det.

Därför jag skrev tekniskt sett.

Utgår man ifrån hans BMI så är han det.

Tittar man på honom så ser man att han helt enkelt är väldigt muskulös.
    BMI? Används inte på på människor som är muskelbyggare och/eller på de människor som naturligt musklade genom sitt jobb.

Även sjukvården håller på att lämna BMI, då den är även missvisande för den vanliga människan.

Fast även om nu BMI skulle säga en sådan sak så
    så är det fordrande inte "rätt" att kalla en muskulös person för tjock.

Men om du vill fortsätta att envisas med att kalla b.la Samuelsson och Galante för "tjocka" så skall du slänga fram en objektiv källa som säger att du är korrekt att kalla muskulösa "tjocka".

Eller så lär du dig att använda rätt ord på rätt plats.

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-25 03:33:43 följande:
    EnAnonumius skrev 2024-08-25 02:56:44 följande:
    BMI? Används inte på på människor som är muskelbyggare och/eller på de människor som naturligt musklade genom sitt jobb.

Även sjukvården håller på att lämna BMI, då den är även missvisande för den vanliga människan.

Fast även om nu BMI skulle säga en sådan sak så
    så är det fordrande inte "rätt" att kalla en muskulös person för tjock.

Men om du vill fortsätta att envisas med att kalla b.la Samuelsson och Galante för "tjocka" så skall du slänga fram en objektiv källa som säger att du är korrekt att kalla muskulösa "tjocka".

Eller så lär du dig att använda rätt ord på rätt plats.

Samuelsson ser ut som en tjockis när han bulkar.

Den andra killen har bara väldigt dålig fettdistribution och ser tjock ut i ansiktet, trots att han är spinkig
    Som jag skrev tidigare..

Jag citerar mig själv och mina egna ord:

"Även sjukvården håller på att lämna BMI, då den är även missvisande för den vanliga människan."

och

"Fast även om nu BMI skulle säga en sådan sak så
    så är det fordrande inte "rätt" att kalla en muskulös person för tjock."

(slut citat)

Vilken del av det hade du absolut svårast att förstå? Berätta så kanske jag kan försöka formulera om det och anpassa det efter ordförråd som den genomsnittliga 15åringen har. 

Som jag också skrev i ett annat inlägg..

Skall du fortsätta att säga att det "ser tjocka" ut så skall du lägga med en objektiv källa som styrker DITT PÅSTÅENDE på att det är riktigt att säga så som du gör.  Och ja jag kommer att tjata om den källan tills du

A) slutar att komma med (dumma) påståendet

eller

B) bevisar det med objektiv källa att du har rätt.

Annars så kan du bekväma dig med lära dig att använda rätt begrepp som "muskulös",
    i stället för att bjäbba om något BMI som är extremt trubbigt och även sjukvården håller på att lämna då den är direkt missvisande. Inte ens sjukvården skulle säga att Galante och Samuelsson "ser tjocka ut".

Som avslut..

När skall du svara på frågan om varför du sjunker så lågt och anklagar kvinnorna för att de inte är "riktigt ärliga" med sina svar och låga betyg som de ger RR?
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-25 08:03:40 följande:
    Läste inte en enda molekyl
    Klart att du inte gjorde det. Du kommer aldrig att hantera att du har direkt fel.

Det bevisar ju du själv att du inte hanterar det när du sjunker så lågt och anklagar kvinnor för att inte vara riktigt ärliga när de inte svar på det sättet du hade hoppats på att dig att de skulle svarar.

• EnAnonumius
    Anonym (Ok) skrev 2024-08-25 08:36:41 följande:

Enanonumius - När du säger att sjukvården håller på lämna BMI, då den är missvisande för den vanliga människan, vart har du läst det? Antingen använder man väl BMI eller så gör man det inte inom sjukvården?

Men snälla du det finns fler mätmetoder än BMI för att kolla om man är överviktig (tjock) eller inte.

Det finns många vanliga människor som tränar, för sin hälsas skull, och då kan BMI missvisande även för den vanliga människan.
    Anonym (Ok) skrev 2024-08-25 08:36:41 följande:

När du pratar om den vanliga människan, menar du överviktiga då?

Den frågan säger en hel del om din människosyn faktiskt.
    Dessutom är väldigt insinuant i din ton med, med din fråga.

Så du tror att den vanliga människan handlar enbart om de som är överviktiga och därför ställer frågan om det är "överviktiga man menar"?

Den vanliga människan består knappast bara av överviktiga. Det trodde jag att de flesta förstod.

• EnAnonumius
    Anonym (Ok) skrev 2024-08-25 14:58:06 följande:
    BMI stämmer ju på dom flesta. Förutom sådana som är väldigt muskulösa. Hur menar du att BMI är missvisande för den vanliga människan då?
    Enkelt..
    Det finns människor som enligt BMI är normalviktiga, men ändå kan ha s.k "bukfetma" (observera fnuttarna).

BMI tar inte hänsyn till hur och var fettet sitter.

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 19:49:04 följande:
    Bad aldrig henne att sätta poäng. 

Frågade bara om han var snygg eller inte.

Tycker inte du att Damian är snygg eller?
    Och när skall du hantera att tjejer har olika smak.
    Aldrig?

Vad är det som göre att du vägrar att acceptera att det som är "assnyggt" för en tjej, så kan samma person vara "mediokert" för en annan tjej?

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 19:17:55 följande:
    Exakt, rent objektivt ser han mycket bra ut.

De kvinnorna som inte håller med cope:ar bara, eftersom de inte är på deras nivå. Istället säger de att de attraheras till groteskt fula strongmen som Magnus Samuelsson
    Bara för att han "matematiskt"  fick höga poäng på detta med symmetri  så är det inte samma sak som att han är snygg per se för den saken skull.

Vem är du att bestämma åt kvinnor vad de skall tycka är snyggt och inte snyggt?

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 21:29:24 följande:
    Större kap?

Bättre utseende that's it, men inget duger för dagens tjejer.

Även de som ser väldigt fula ut har svinhöga krav på hur en kille ska se utm
    Du ditt snack du har kommit med i denna tråden och dina påhopp du gör mot kvinnorna som inte håller med dig i dina verklighetsfrånvända teorier, det är resonemang man ser från incels.

Så antingen är din tråd en klassisk "t**ll tråd och/eller en klassisk incels tråd.

Nå vilket är det?

Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?