Inlägg från: Anonym (Luukfordamax) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Luukfordamax)

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Anonym (Gone) skrev 2024-08-29 16:07:14 följande:
    Fast många av oss här är ju gifta eller har sambo. Och inte är våra män några kändisar (åtminstone inte min), bara vanliga män som vi är kära i. Fast du har ju ingen aning om hur våra män ser ut, så om du frågar "vilken kille tycker du är snygg" så ger det väl inte dig särskilt mycket om vi svarar att våra män är de snyggaste vi vet.
    Hur är din man?

Vad har han för bakgrund?

Är han en till blond chad?
  • Anonym (Luukfordamax)
    molly50 skrev 2024-08-29 15:27:55 följande:
    Du frågar efter vilka vi tycker är snygga och vi svarar.
    Hur skulle du bli hjälpt av att vi nämner en man i vår bekantskapskrets som du inte ens känner?
    Och det är väl utseende vi diskuterar här,inte status?
    Ja, men ni nämner bara skådespelare. Inget annat. Bara skådespelare. Inte den där brevbäraren i närheten av där ni bor om du förstår vad jag menar.

Bara snubbar med 10/10 smv.

Resten är osynliga.

Inte ser jag män gå runt och ba "ooooh Gal Gadot, så ska en kvinna se ut".

Nej nej. Vi ser kvinnor runt omkring oss som möjliga dejtval, men kvinnor går runt och snackar om hur de borde vara ihop med Chris Hemsworth.

Resten finns inte. De gör inte det.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-29 14:47:33 följande:
    Ursäkta?
    Vad svamlar du om här?
    Jag har fan inte lagt skulden på "män"..
    Är det någon mer direkt lögn du skall komma med? För det verkar ju vara din melodi att ljuga ihop vad folk säger när du inte får höra det dui vill höra..

Och du det är faktiskt inte okey att säga att kvinnor är "oärliga" som du har gjort före att de/vi tycker dina exempel är icke attraktiva.
    Det är att vis prov på både trångsynthet och att man saknar öppenhet för andras argument, när man anklagar folk för att vara oärliga.
    Ok, jag är trångsynt....

Not

Har levt tillräckligt länge som man, för att kunna se mellan fingrarna och veta hur riggat allt är mot män.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Gone) skrev 2024-08-29 19:37:38 följande:
    Nope, blond är han inte. Han är svarthårig och 167 cm lång, om det har någon betydelse. Han var pizzabagare när vi träffades men är vårdbiträde idag. Han pluggar deltid på folkhögskola och tänker söka in på läkarlinjen. Det jag föll för hos honom var att han var så empatisk och spred så mycket positiva energier.

I mina ögon är han såklart en chad 😄 men om resten av världen håller med vet jag inte. Och det spelar ingen roll, han är min drömman.
    Ett sant mirakel för hans del om det stämmer.

Är han invandrare också?

Hur lång är du?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (BMI =bullshit measuring index) skrev 2024-08-29 19:39:13 följande:
    Det är lite svårt att nämna brevbäraren eller kassören på Ica eftersom det inte ger dig en bild på vem som avses. Inga andra vet vem det handlar om då heller, och du hade väl inte varit nöjd med de svaren? 

Klart det finns många intressanta män som inte är kändisar. Det är vad de allra flesta väljer till sin partner också.
    Mm ja, lite svårt att nämna ja, men det handlar mer om tonen.

Lite som att många kvinnor tycker att de förtjänar en 2m lång version av unga Alain Delon med hans dåvarande status som skådespelare.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Gone) skrev 2024-08-30 00:02:55 följande:
    Jo han är invandrare. Jag är 162 cm lång.
    Sannerligen ett mirakel utan dess like.

Applåderar honom för vad han lyckades åstadkomma i en värld, som egentligen inte var gjord för honom.

Han måste nog känna sig som en vinnare varje dag.

Det enda som kan hända nu är att du lämnar honom för någon som är snyggare och längre.
  • Anonym (Luukfordamax)
    molly50 skrev 2024-08-30 00:16:19 följande:
    Ja,men då frågar jag igen.
    På vilket sätt blir du hjälpt av att vi svarar våran egen man som svar på din fråga?
    Eller för den delen brevbäraren?
    Det är ju ändå inga du känner.
    Och vad brevbäraren anbelangar så kan det ju likaväl vara en kvinna.
    Så när du frågar vilken man vi tycker är snygg så måste vi ju nämna någon du vet vem det är.
    Det betyder inte att vi tror att vi ska kunna bli ihop med honom.

För övrigt så lägger du ju själv upp bilder på kända män och ber oss betygsätta deras utseenden.
    Du kanske skulle lägga upp en bild på en vanlig man som inte är känd för att få bättre svar?
    Det får jag göra i en ny tråd.

Du får ha lite tålamod hehe...

Kan dock säga att han kallas för Dalit mogger.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Mia Bullfitta) skrev 2024-08-30 00:52:24 följande:

Stekhet!
    Han ser farlig ut och det gillar jag!

Muhaha äntligen en till som fattar
  • Anonym (Luukfordamax)
    molly50 skrev 2024-08-30 00:52:30 följande:
    Eller så är det hans personlighet som har gjort att han har lyckats.
    Utseendet är inte allt.
    För tjejer i min ålder och i min generation så är det definitivt allt.

Värsta av allt är att medelmåttor tror att de är gudinnor som förtjänar en sexgud.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-30 03:37:29 följande:
    Du far med osanning när du skriver "ni bara" nämner skådespelare..
    Det är mer korrekt att skriva "vanligast skådespelare". Du borde ha tillräckligt med livserfarenhet att förstå skillnaden mlllan "bara" och "vanligast".

Jag har nämnt minimum fyra personer som är icke skådespelare, som är långt mycket snyggare än dina två exempel du har använt dig av i tråden. 
    En av mina exempel em är till och med en vanlig arbetare, en barberare, från England, som har fått uppmärksamhet via media som är riktad till män, för att han är skicklig i sitt yrke.
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 19:29:48 följande:
    Ok, jag är trångsynt....

Not

Har levt tillräckligt länge som man, för att kunna se mellan fingrarna och veta hur riggat allt är mot män.
    Det spelar ingen roll hur du anser att allt är riggat mot män.

Det tar inte ifrån fakta att man har trångsynthet och har ett stängd i sinnet när man anklagar kvinnor för att vara oärliga i sina svar.
    Nej, du har inte nämnt fyra pers. 
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?