Inlägg från: Anonym (zxcv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (zxcv)

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Oj vad androgyn han är! 

Ser ut som en M to F som inte fått käka hormoner i häktet.

• Anonym (zxcv)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-24 15:44:07 följande:
    Tyvärr ser jag nog lika androgyn ut som honom i dina ögon.

Det är dock värre nu.

De män som tjejer i min ålder gillar ser bokstavligt talat ut som kvinnor.
    Androgyn betyder inte ful. Är du väldigt lik mördaren? Man kan vara lik utan att vara en kopia också. Hoppas du är mer lik i utseende än mentalt iaf
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (1/10) skrev 2024-08-25 02:35:15 följande:
    Men precis!

TS är dock fast besluten om att detta utseende är vad kvinnor vill ha, och att de ljuger om de inte erkänner detta Obestämd

Han fattar uppenbarligen inte att hans egna preferenser avseende mäns utseenden inte är representativt för kvinnor. Han har även svårt att se att hans egna preferenser avseende mäns utseenden förmodligen är starkt påverkade av att han attraheras av ett kvinnligt utseende.

Jag har skrattat gott åt bilder av vackra kändisar där de genom bildredigeringsprogram modifierats till att bli matematiskt perfekta - inte en enda ser bättre ut än sina verkliga jag.
    Jag brukar också ha lite olika smak på kvinnor än vad många typiska heteromän har. Även om jag brukar acceptera att inte alla faller för en viss typ. Som tur är gillar vi olika utseenden. 

Jag har aldrig sett "perfektredigerade" kändisar, men låter kul! Och är inte alls förvånad över att resultatet inte blir så bra.
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-24 20:37:06 följande:
    Vadå objektiv källa?

Räknar han ut sitt BMI så kommer det garanterat stå att han är fet, även om han inte är det.

Därför jag skrev tekniskt sett.

Utgår man ifrån hans BMI så är han det.

Tittar man på honom så ser man att han helt enkelt är väldigt muskulös.
    Och bmi och "matematisk perfekthet" ljuger aldrig någonsin?
  • Anonym (zxcv)
    ClumsySmurf skrev 2024-08-25 05:38:41 följande:
    Är det matten som ljuger när någon är felprogramerad och räknar fel?
    Haha nej!
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 13:28:55 följande:

Richard moggar hela mänskligheten 

Moggar? Är det ytterligare incel-slang? 

Att du upplever det som svårt att fixa tjejer kan ha att göra med att du kastar incel-ord omkring dig. Sluta med det så går det nog bättre. 

Sen den här fixeringen vid andra mäns utseenden? Visa bilder på andra män för tjejer och diskutera männens utseenden? 
    De kanske tycker att du verkar mer intresserad av manliga utseenden än kvinnliga?
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?