Inlägg från: Anonym (Etta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Etta)

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 11:52:57 följande:
    Varför händer detta?

Är det ett tecken på att det lönar sig att vara en riktig badboy?
    Tror du att kvinnor i allmänhet faller för massmördare? För du drar nämligen galna slutsatser baserat på en liten promille av världens kvinnor. Inte direkt smart.

För övrigt postar du alltid bilder på män med liknande drag och de ser alla iskalla och onda ut. Ser du själv ut så, så kan jag bara beklaga. Öva på ett le mer kanske?

Tror jag fattat vad du vill med dina inlägg nu. Och bilden får en etta av mig.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:11:27 följande:
    Är han verkligen det eller är det bara något ni säger för att gaslighta mig och alla andra till att tro att tjejer/kvinnor är rationella varelser som tar logiska beslut?
    Varför är du så intresserad av vad kvinnor tycker är snyggt?
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:36:33 följande:
    Vissa kvinnor.....

Ni förklarar aldrig hur man som man ska se ut om inte ens en 9.2/10 - poängare räcker.

Är unga Alain delon idealet eller ska man se ut som en kvinna a.k.a. k-pop sångarna.
    Fast du har ju uppenbarligen en smak som ingen annan har (elaka ögon och rovdjursansikte. De är INTE 10-poängare annat än i ditt huvud.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 18:48:01 följande:
    Varför blir jag nedröstad?

Jag är inte underviktig och har man mina stats är man inte underviktig heller.
    För att det inte är så attraktivt kanske?
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 19:11:34 följande:
    Alla tjejer som jag har skrivit till har tyckt att min kropp är skitsexig och många tycker att jag ser bra ut i ansiktet också.

Jag har samma fysik som Brad Pitt i Fight club.
    Haha eller hur. Och ändå har du problem att hitta tjejer....
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 19:20:10 följande:
    Ja, tjejer i min generation dissar killar för minsta lilla grej.

En tjej jag skrev till tycker att Damian Kater bara ser ok ut. Det är beyond my mind. 

Såhär ser han ut:
    Fast i det här fallet är det ju verkligen inte minsta lilla.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 19:40:42 följande:
    Jo, för jag frågade henne vad hennes typ var och då sa hon brunett med gröna ögon.

Visade Damian som blev rate:ad som 9/10 av vissa.

Det måste ha varit någon småsak som gjorde att hon tyckte att han bara är mid.

Därför jag menar att man kan vara en tjejs typ, men tjejer kommer alltid att försöka leta efter påhittade imperfektioner på killar.
    Att visa bilder på andra män och be tjejer att sätta poäng, är ett sjukt beteende. Så nej, det var inte för minsta lilla. Hade blivit block direkt för mig.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 19:49:04 följande:
    Bad aldrig henne att sätta poäng. 

Frågade bara om han var snygg eller inte.

Tycker inte du att Damian är snygg eller?
    Fortfarande ett sjukt beteende.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 13:45:53 följande:
    Hur kan jag se ut som en blandning av båda, men ändå inte ha en flickvän? Wtf?
    1. Din attityd.
    2. Tror inte att du är så snygg som du tror.
    3. Din attityd. Igen.
    4. De barnsliga ord du använder.
    5. Din attityd. En tredje gång.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 15:10:15 följande:
    Du har inte sett mig. Tro mig. Jag ser ut som en blandning av flera skådespelare och modeller 

Vilka barnsliga ord? Moggar? Looksmaxxa? Det är nya ord som snart kommer att finnas i ordböcker.

Kanske min attityd ja, fast jag har blivit så efter år av mobbning.
    Lägg upp en bild då. Och nej, det tror jag inte, för de du tycker är snygga, tycker jag är fula.

Det är nya ord som används bland en viss typ av män. Och som är väldigt avtändande.

Det spelar ingen roll. Ingen kommer att bli intresserad av någon med dålig attityd, oavsett anledning.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 16:24:39 följande:
    Så du påstår att Damian har fiskläppar?

Hahhahhaha
    Fläskläppar står det.

Att gapskratta åt andras svar är otroligt oattaktivt. Inget du får tjejer på direkt.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 16:25:43 följande:
    Ja, men du borde ju åtminstone förstå att min så kallade attityd är något jag har fått p.g.a. den.
    Du borde ju förstå att anledningen är irrelevant.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 16:30:39 följande:
    Det är inte så att jag tycker att de är snygga. De ÄR objektivt snygga. Det kan man bevisa rent matematiskt. Den enda ni har nämnt som ser objektivt bra ut är Tom Ellis, men även han ser sämre ut än Richard, Sean och Damian.

Nej, det används inte bara bland en viss typ av män. Många tonåringar d.v.s. både killar och tjejer använder det nu, även om vissa använder det felaktigt. 

När det är en tjej säger man fog och när det är en kille, så är det mog.

Chad, gigachad, hunter eyes och jawline känner nästan alla i min ålder till.

Googla på "what does mog mean", så kommer du garanterat att hitta en massa klipp på tiktok och youtube som förklarar vad det betyder.

Alla de där orden har blivit mainstream bland min generation.

Det är bara du som är en gamling.
    Nej, vad man attraheras av är INTE objektivt.

Chad, Stacy, lookmaxa etc kommer från incel-världen. Eller från mansaktivister, kanske jag ska säga. Är 23. Om det är gamling i din värld så får det väl vara så. Som tjej kan jag bara säga att killar som uttrycker sig som du gör är den största red flag som finns. Men du väljer ju själv hur du vill framstå.

• Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 16:33:36 följande:
    Fast det är det inte.

Tror du att seriemördare och andra kriminella föddes med förvridna tankar?

Tror du inte att man blir påverkad av att bli kallad ful tills man blir 17, sparkad och slagen x gånger per vecka i över 10 år, för något som bara puberteten hos en kille kan förändra?
    Jag kan FÖRSTÅ det, men det är totalt irrelevant. Om jag träffar en dryg kille och sedan för veta att han mobbats, så kommer han fortfarande att vara dryg för mig. Fortfarande lika oattraktiv. Jobba på dig själv.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 20:11:41 följande:
    Killar slog mig, tjejerna stod vid sidan om och antingen skrattade dem eller så sa de åt mig att sluta slåss, även om det bara var ren självförsvar.

Vad i hela.....?

Under högstadiet behandlade tjejer mig som att jag hade varit kriminell. Bara för mitt utseende.

De tittade på mig och sa "ewwwww" och liknande skit. Kände mig mindre värd. 

Allt blev helt annorlunda i början av tvåan på gymnasiet, men då hade jag som person redan förändrats.

Upptäckte blackpill i nian och det var då jag förstod att allt jag hade varit med om handlade om mig, mitt ansikte och min bakgrund.

Har tyvärr inte kunnat se tjejer som änglar sedan dess. Alltid så de porträtteras i media.

Åhhhhh stackars kvinnor..... bojkotta patriarkatet!!

Ojojoj 

Fast det finns ju självklart inget patriarkat
    Och du tycker inte att du är en incel? På riktigt? This ticks ALL boxes.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 20:14:34 följande:
    En tjej som kallar sig själv för feminist är en red flag för mig
    Är nog ingen risk att en feminist skulle attraheras, så du behöver inte oroa dig {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Etta)
    Anonym (BMI =bullshit measuring index) skrev 2024-08-28 20:50:36 följande:

Verkligen tragiskt det du varit med om. Ingen kan ta din upplevelse ifrån dig. Det låter riktigt illa. Du borde ha fått hjälp, bytt skola eller något. Tycker det är hemskt att det finns så mycket mobbing. Känner en som tog sitt liv i äldre ålder för att han aldrig kom över sin mobbing. För att inte tala om de yngre som väljer att ta sitt liv för att de inte orkar längre. 

Jag tror att många som blir mobbade antingen stänger det inne, blir deprimerade eller lägger på en tuff, hård fasad. Det är bra att skydda sig själv, men det trista är att människor då kanske aldrig ser din riktiga personlighet. 

En sak du skriver som jag inte riktigt får ihop. Du skrev att du blev sedd som kriminell av tjejerna, men du verkar samtidigt tycka att kriminella är populära bland tjejer? Ramirez tex.

Jag tror att det är det som TS vill uppnå. Han vill ses som en bad boy/kriminell för att han tror att det ska ge honom uppmärksamhet och tjejer.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 21:21:07 följande:
    Nope
    Oj!
  • Anonym (Etta)

Molly är en av de medlemmar som alltid är trevlig här. Inte snällt att skriva så till henne.

• Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-09-03 13:38:06 följande:
    Jaså?
    100 procent!
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?