Inlägg från: Anonym (Tvillingmorsan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tvillingmorsan)

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 03:45:54 följande:
    Hur snygg är den här mannen från 1-10? youtube.com/shorts/NauxYkhlsZg

Bild på honom också:
    Rent fysiskt skulle jag säga att han ser bra ut. Om 1 är anskrämlig, 5 är medel och 10 är jättesnygg, skulle jag säga 8.

Men vad har det för betydelse? Han är ett monster som ingen normal människa borde vilja ta i med tång.

Tror du att alla seriemördare, eller andra våldsamma, är fula?

Han påminner lite om ett ex till mig, född i Sverige med föräldrar från Chile.

De är inte slående lika, men påminner lite om varandra.

Men mitt ex är varken seriemördare eller våldsam, han var snäll och vettig iaf när vi var tillsammans. Det tog slut för att vi växte ifrån varandra, ville olika saker.

Mördare och våldtäktsmän kommer i alla former. Snygga, fula, äldre, yngre, svarta, vita osv.

Seriemördare är tack och lov ovanliga, men ofta slås man av hur oerhört vanliga de ser ut. Det gäller både denna kille och Ted Bundy t ex.

Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 19:40:42 följande:
    Jo, för jag frågade henne vad hennes typ var och då sa hon brunett med gröna ögon.

Visade Damian som blev rate:ad som 9/10 av vissa.

Det måste ha varit någon småsak som gjorde att hon tyckte att han bara är mid.

Därför jag menar att man kan vara en tjejs typ, men tjejer kommer alltid att försöka leta efter påhittade imperfektioner på killar.
    Om tjejen gillar dig kan hon överse med ganska stora brister (ibland för stora).

Om hon inte gillar dig spelar det ingen roll hur brunt hår eller gröna ögon du har.

I slutändan handlar det om helheten, samt vad hon får för intryck av dig. Vilket är precis som det ska vara. Man bör inte bara gå efter utseende eller vad någon skriver i en dejtingprofil.

Sen kanske den nya dejtingkulturen har gjort att tjejer går efter fel egenskaper och / eller inte ger bra killar chansen. Men vad gör dig till en bra kille? Till ett större kap än någon av alla andra intresserade? Den frågan kan du ju också ställa dig.
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 21:29:24 följande:
    Större kap?

Bättre utseende that's it, men inget duger för dagens tjejer.

Även de som ser väldigt fula ut har svinhöga krav på hur en kille ska se utm
    Så du är snyggare än alla andra som visar intresse för snygga tjejer, ofta även medelmåttiga tjejer?

Även om det mot förmodan skulle stämma, är utseendet inte allt. I ett förhållande är annat viktigare.

Mycket duger bevisligen för dagens tjejer. Jag ser ofta yngre par där killen inte är vrålsnygg. Det vanligaste är väl att båda ser ganska medelmåttiga ut, de flesta är ju inga fotomodeller.

Men tillgång och efterfrågan skiljer sig mellan könen, och detta märks extra tydligt på Tinder och liknande, där en liten klick killar tydligen får nästan all kvinnlig uppmärksamhet. Men lika skevt är det inte i verkligheten.

Om jag var du skulle jag försöka lära känna tjejer på andra sätt än via dejtingappar. Gemensamma intressen, föreningar, genom vänner, skola, jobb.
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 16:33:36 följande:
    Fast det är det inte.

Tror du att seriemördare och andra kriminella föddes med förvridna tankar?

Tror du inte att man blir påverkad av att bli kallad ful tills man blir 17, sparkad och slagen x gånger per vecka i över 10 år, för något som bara puberteten hos en kille kan förändra?
    Var det bara tjejer som kallade dig ful? Var det tjejer som slog och sparkade?

Mobbning är för jävligt, men det är ALDRIG en ursäkt för att bete sig illa mot andra. Ta ingen skit, men straffa inte oskyldiga för vad mobbarna gjorde mot dig.

Många blir mobbade under uppväxten. Tyvärr. De flesta blir inte våldsamma eller mördare för det.

En del har hemska uppväxter, blir misshandlade hemma och allt möjligt. Men börjar ändå inte skada eller döda andra.

Du måste varken ha ett perfekt utseende eller en perfekt personlighet för att hitta en tjej. Alla har fel och brister. Men personligheten är viktigare än utseendet.
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?