Inlägg från: ClumsySmurf |Visa alla inlägg
  • ClumsySmurf

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Björkenli skrev 2024-08-22 10:48:00 följande:
    Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Kvinnors attraktion är mer komplex än mäns.
    Vi ser inte bara en bild och tänker en siffra. Vi vill veta hans personlighet och karaktär.

Läs boken "why women have sex" om du är intresserad av ämnet  av David Buss.

Någon kan ha fina drag men en ond blick gör mannen helt oattraktiv. För många kvinnor räcker det inte heller med en snygg bild på en man för att känns attraktion,  om vi inte vet något mer om honom. 

Sura bittra incels tycker att kvinnor som inte svarar "rätt" ljuger så det blir nog ingen läsning. Sura bittra incels måste tillhöra de få ser sej själva som världens ledande experter på något som de själva misslyckas med.
    Björkenli skrev 2024-08-22 11:21:35 följande:
    Det finns alltid psykon som faller för massmördare. Det behövs en helt annat typ av bok för att förstå deras psykologi! Det är definitivt inte något kvinnor generellt fallet för....
    sheilaisenberg.com/women-who-love-men
    en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia

• ClumsySmurf
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 18:57:55 följande:
    LMAO

Har inte nämnt något kring incels.

Helt plötsligt blir jag en incel för att jag skriver postade en bild på RR.
    Du har gjort fler trådar

• ClumsySmurf
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 19:40:27 följande:
    Nope 
    Jope.

Du anser att mannen på bilden matematiskt är 9.2/10 och du har bestämt att kvinnor också tycker han är 9.2, du har en förmåga att posta bilder som är konstiga så det är förutsägbart att folk inte håller med dej men du tolkar det som ett bevis på att inte ens 1/100 får ligga.

Den här tråden är ungefär som om en feminist med blått hår skulle fråga män om en kvinna med knepigt utseende och som kokar en kanin, för att få klaga på ouppnåeliga ideal.
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:36:33 följande:
    Vissa kvinnor.....

Ni förklarar aldrig hur man som man ska se ut om inte ens en 9.2/10 - poängare räcker.

Är unga Alain delon idealet eller ska man se ut som en kvinna a.k.a. k-pop sångarna.

• ClumsySmurf
    Nope 
    Luukfordamax = looksmaxxing
    Du är som en autist som alltid flinar när h*n ljuger
  • ClumsySmurf
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-24 00:55:14 följande:
    Inte i närheten av samma grej. Gå till klippet som jag visade för dig, så fattar du. 

Här är den:

youtube.com/shorts/icqRwaTVeUs
    Du tycker inte det blir smurfigt när du både förnekar och länkar något som bekräftar det jag skriver?

How attractive is Richard Ramirez? #richardramirez #looksmaxxing #pslgods
    18 540 visningar · för 3 månader sedan

• ClumsySmurf

Det blir smurfigt

ClumsySmurf skrev 2024-08-23 19:04:01 följande:
    Du har gjort fler trådar
    Nope 
    när du förnekar att du gjort fler trådar
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-24 15:45:15 följande:
    Ajaj kört för moggare som jag och Ramirez.
    och sen bekräftar att det är du
    som en autist som alltid flinar när h*n ljuger, som en fredagstrådare som kallar sej anonym(troll).

• ClumsySmurf
    EnAnonumius skrev 2024-08-24 17:18:59 följande:
    Den kommentaren säger en hel del om dig än den du riktar emot.
    Hade inte lust att få 24h spärr idag så du får läsa mellan raderna 😁
    ClumsySmurf skrev 2024-08-24 16:10:06 följande:

Det blir smurfigt

när du förnekar att du gjort fler trådar
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-24 15:45:15 följande:
    Ajaj kört för moggare som jag och Ramirez.
    som en autist som alltid flinar när h*n ljuger, som en fredagstrådare som kallar sej anonym(troll).

• ClumsySmurf
    EnAnonumius skrev 2024-08-24 17:38:20 följande:
    Hur kommer det då sig att du upprepat sagt att kvinnorna i denna tråden inte är ärliga när de säger att  RR är en 1:a?

Det är just att visa prov på Kognitiv Dissonans, när man skriver så som du gör.

Så varför vägrar du att acceptera att majoriteten av kvinnorna i denna tråden inte tycker RR är "snygg" utan är  bara en  1:a? 
    Varför sjunker du så lågt och anklagar kvinnorna för att inte vara "riktigt ärliga" i sina svar?
    Folk med kognitiv dissonans har ofta problem med verkligheten så de undviker kritiskt tänkande, det kan vara väldigt svårt att skilja dem från de som spelar dum för att provocera. Hur blir det när folk med kognitiv dissonans gör fredagstrådar?

• ClumsySmurf
    Anonym (zxcv) skrev 2024-08-25 04:38:17 följande:
    Och bmi och "matematisk perfekthet" ljuger aldrig någonsin?
    Är det matten som ljuger när någon är felprogramerad och räknar fel?
  • ClumsySmurf
    Anonym (Ok) skrev 2024-08-25 08:36:41 följande:

Enanonumius - När du säger att sjukvården håller på lämna BMI, då den är missvisande för den vanliga människan, vart har du läst det? Antingen använder man väl BMI eller så gör man det inte inom sjukvården?

Det behöver vara riktlinjer som alla följer eller inte följer. Att man håller på att lämna låter mer som ett önsketänkande och att du inte gillar måttet BMI.

BMI verkar vara ett rimligt sätt att mäta övervikt. Det är väldigt få överviktiga som har massor med muskler och som då kan vara missvisande av det skälet.

När du pratar om den vanliga människan, menar du överviktiga då?

BMI är anpassat efter de med normal muskelmassa, hur bra stämmer det när vissa spelar spel hela dagarna medan andra tränar/sportar några gånger i veckan?

"Det är väldigt få överviktiga som har massor med muskler och som då kan vara missvisande av det skälet."

Men man behöver inte ha massor med muskler för att BMI ska säga övervikt
  • ClumsySmurf
    Anonym (Ok) skrev 2024-08-25 14:58:06 följande:
    BMI stämmer ju på dom flesta. Förutom sådana som är väldigt muskulösa. Hur menar du att BMI är missvisande för den vanliga människan då?
    Jag tycker att BMI precis som MIB och horoskopet något man kan roa sej med på fritiden. Horoskopet är säkrare än MIB eftersom det är gjort så att det ska stämma för den vanliga människan.

• ClumsySmurf
    ClumsySmurf skrev 2024-08-23 21:04:39 följande:
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 23:11:09 följande:
    Hur är det en inceltråd?
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-26 13:28:55 följande:

Richard moggar hela mänskligheten 

Looksmaxxing is a term that refers to maximizing one?s own physical attractiveness that originates from incel internet forums.[1] "Looksmaxxing" can be traced back to mid-2014 and emerged on incel message boards

[...]
    Additional terms have been coined by these communities in an effort to "dominate others". These phrases include "mogging", which refers to asserting dominance over another person based on their appearance, and being "Y-pilled", which refers to one viewing themselves as more masculine than the other and is a spin on the phrase "redpilled".[5][7]

en.wikipedia.org/wiki/Looksmaxxing
  • ClumsySmurf
    EnAnonumius skrev 2024-08-28 12:28:35 följande:
    Dessutom så är det ingen som har anklagat dig för att vara en incels. Det står att "du låter som en".  För den som är minimum normalbegåvad vet att det är signifikant skillnad mellan att säga "du låter som en" och "du är ju en".
    Jag har.

Hade han skrivit strukturer, intersektionalitet, vithetsnorm i tre trådar hade jag anklagat honom för att vara feminist.
  • ClumsySmurf
    ClumsySmurf skrev 2024-08-23 21:04:39 följande:
    ClumsySmurf skrev 2024-08-25 05:38:41 följande:
    Är det matten som ljuger när någon är felprogramerad och räknar fel?
    ClumsySmurf skrev 2024-08-24 18:41:00 följande:
    Folk med kognitiv dissonans har ofta problem med verkligheten så de undviker kritiskt tänkande, det kan vara väldigt svårt att skilja dem från de som spelar dum för att provocera. Hur blir det när folk med kognitiv dissonans gör fredagstrådar?
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 15:04:46 följande:
    Nej, eftersom jag har en massa meddelanden och bara skummläser igenom bland de olika som finns här.

Orkar inte direkt gå igenom alla och nej, du känner mig inte tillräckligt väl för att kunna säga om jag är intelligent eller inte. 

Att du väljer att kalla mig för ointelligent, eftersom du inte gillar mina svar är ganska trångsynt, vilket i sig kan ses som ointelligent. Det faktum att du inte kan vara öppen för annat tänk så att säga.

Intelligens (av latin intellego, att förstå, begripa, inse, avgöra), mental förmåga; förmågan att utifrån givna grunder avsiktligt utveckla sitt tänkande. Till intelligensen räknas vanligen förmågorna att resonera, planera, lösa problem, associera, tänka abstrakt, förstå idéer och språk, komplicerade orsakssammanhang samt förmågan till inlärning

sv.wikipedia.org/wiki/Intelligens

Självskrytigt exempel av tecken på någon form av intelligens 😇:
    ClumsySmurf skrev 2024-08-25 20:49:32 följande:
    Jag tycker att BMI precis som MIB och horoskopet något man kan roa sej med på fritiden. Horoskopet är säkrare än MIB eftersom det är gjort så att det ska stämma för den vanliga människan.

• ClumsySmurf
    Anonym (BMI =bullshit measuring index) skrev 2024-08-28 20:10:54 följande:
    Ja exakt.
    Jag tror dejtingappar är det värsta som finns för en mans självförtroende, medan det kanske är helt annorlunda för kvinnor!

För ca 10 år sen provade jag en dejtingsajt bara för skojs skull, och innan jag ens hunnit ladda upp en bild blev jag överöst av meddelanden. Jag är för snäll och ville besvara alla meddelanden, och eftersom det gick för sakta blev dom förbannade när att jag inte svarade tillräckligt fort. Undrade hur många jag hade på gång samtidigt, eller frågade om de inte var snygga nog att prata med etc. Jag lade ner efter 1-2 veckor.

Eftersom det är så många fler män och få kvinnor kommer dejtingappar vara värdelöst för de flesta män. Verkligheten är tillräckligt svår, eftersom det blir allt fler män. Varför då utsätta sig för en dejtingapp, och utifrån den avgöra att alla kvinnor är si eller så och bara vill ha de absolut snyggaste männen? Ration är säkert ännu värre där än i verkligheten?
    "Jag tror dejtingappar är det värsta som finns för en mans självförtroende, medan det kanske är helt annorlunda för kvinnor!"

Kanske det men det borde vara tvärt om
    Det kan vara väldigt svårt för män att marknadsföra sin personlighet i en profil så det skapar intresse vid första ögonkastet där det är stort mansöverskott, det blir betydligt mer ytligt medan det ofta räcker för kvinnor att vara tillräckligt snygg för ett knull.

Sura bittra incels verkar b.l.a ha problem med att ha en personlighet som inte är särskilt attraktiv så det funkar dåligt marknadsföra sin personlighet IRL,
    Arbetslös, bor hemma hos mamma, typ funkar också dåligt i en profil så man behöver vara äckligt snygg för att kunna kompensera.

Men om man ger upp och vill skylla det på något kan man ju självsaboterande envisas med datingappar. logiken är ju i alla fall upp och ner.

Om man känner sej svårt ensam och vill ändra på det skulle man väl ändå prioritera manliga vänner IRL före ligg på tinder? Speciellt om man tycker att motsatta könet är blåst i huvudet.

• ClumsySmurf
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 23:21:09 följande:
    Nej, alla kvinnor är inte lika, men ni är mer lika varandra än män.

Förklarar varför ni ofta hamnar på samma del av en normalfördelad kurva när det gäller iq.
    Du tänkte 👍
    The Science of Gender and Science: Pinker vs. Spelke, a Debate

A second important corollary is that tail ratios are affected by differences in variance. And biologists since Darwin have noted that for many traits and many species, males are the more variable gender. So even in cases where the mean for women and the mean for men are the same, the fact that men are more variable implies that the proportion of men would be higher at one tail, and also higher at the other. As it's sometimes summarized: more prodigies, more idiots.

https://www.edge.org/event/the-science-of-gender-and-science-pinker-vs-spelke-a-debate
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 15:04:46 följande:
    Nej, eftersom jag har en massa meddelanden och bara skummläser igenom bland de olika som finns här.

Orkar inte direkt gå igenom alla och nej, du känner mig inte tillräckligt väl för att kunna säga om jag är intelligent eller inte. 

Att du väljer att kalla mig för ointelligent, eftersom du inte gillar mina svar är ganska trångsynt, vilket i sig kan ses som ointelligent. Det faktum att du inte kan vara öppen för annat tänk så att säga.
    😇
  • ClumsySmurf
    molly50 skrev 2024-09-01 22:43:45 följande:
    Nej,vet du vad. Det var jag verkligen inte.
    Vet du ens vad ordet betyder?
    Om inte så kanske du ska ta reda på det innan du slänger ur dig så nedsättande ord till andra.
    i vissa fall betyder det önsketänkande, det kan vara så om det är hans enda chans att få ligga

• ClumsySmurf
    EnAnonumius skrev 2024-09-02 20:10:09 följande:
    Meh, tyvärr är den tråden raderad..

tråkigt
    ClumsySmurf skrev
    ClumsySmurf skrev 2024-08-23 20:59:11 följande:
    Den här tråden är ungefär som om en feminist med blått hår skulle fråga män om en kvinna med knepigt utseende och som kokar en kanin, för att få klaga på ouppnåeliga ideal.
    så hon kan skita i att look på insidan och maxar utsidan med matematiskt stora bröst och botox för att lösa problemet mellan

0:30-3:00

TS
    inte samma sak, det här är ett problem på riktigt.
    ClumsySmurf skrev 2024-09-01 07:38:40 följande:

31pro5.jpg

• ClumsySmurf
    molly50 skrev 2024-09-03 13:21:49 följande:
    för du verkar bara vara ute efter att provocera.
    🤔
    ClumsySmurf skrev 2024-08-24 18:41:00 följande:
    ClumsySmurf skrev 2024-08-24 18:18:51 följande:
    EnAnonumius skrev 2024-08-24 17:18:59 följande:
    Den kommentaren säger en hel del om dig än den du riktar emot.
    Hade inte lust att få 24h spärr idag så du får läsa mellan raderna 😁
    ClumsySmurf skrev 2024-08-24 16:10:06 följande:

Det blir smurfigt

Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?