Inlägg från: Anonym (Gone) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gone)

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:11:27 följande:
    Är han verkligen det eller är det bara något ni säger för att gaslighta mig och alla andra till att tro att tjejer/kvinnor är rationella varelser som tar logiska beslut?
    Varför frågar du kvinnor om du inte tror att kvinnor kan ge bra svar?
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:36:33 följande:
    Vissa kvinnor.....

Ni förklarar aldrig hur man som man ska se ut om inte ens en 9.2/10 - poängare räcker.

Är unga Alain delon idealet eller ska man se ut som en kvinna a.k.a. k-pop sångarna.
    Därför att man inte "ska" se ut på något speciellt sätt. Man ser ut som man gör och vissa kommer tycka man är attraktiv medan andra inte kommer tycka det. Och oavsett vad andra tycker så ska man inte ändra sitt utseende för någon annans skull.
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:36:33 följande:
    Vissa kvinnor.....

Ni förklarar aldrig hur man som man ska se ut om inte ens en 9.2/10 - poängare räcker.

Är unga Alain delon idealet eller ska man se ut som en kvinna a.k.a. k-pop sångarna.
    Okej, så om vi hade svarat att Richard Ramirez är det snyggaste vi vet, vad hade du sagt då? Att vi kvinnor är sjuka i huvudet som uppskattar en seriemördares utseende och att det är ett tecken på att kvinnor är irrationella? Att kvinnor inte bryr sig om personlighet? Att man måste vara känd för att duga i kvinnors ögon? Att man måste vara en bad boy?

Du vrider ju bara allt till kvinnornas nackdel.
  • Anonym (Gone)
    EnAnonumius skrev 2024-08-23 20:32:03 följande:
    Vissa är sådana.
    De får inte det svaret de trodde de skulle få. Och då skall det vändas till att "män/kvinnor" är egentligen inte ärliga, när dessa vägrar att acceptera svaren som ges.. 
    Hehe, jo det är sant. Kognitiv dissonans så det skriker om det 😁
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 13:02:07 följande:
    Jag får matchningar på tinder och andra dejtingappar. Alltså ser jag åtminstone helt ok ut, men grejen är att de inte söker vilken chad som helst, utan de med mest status och pengar också.

Förklarar varför så många av er alltid nämner skådespelare och liknande när ni snackar om snygga män. Män är inte i närheten av lika statuskåta som kvinnor.

Vad spelar det för roll om de ändrar preferenser?
    Tänker inte dejta någon av de när de är 35 och redan har blivit knullade av hundra andra snubbar, när de var yngre.
    Fast många av oss här är ju gifta eller har sambo. Och inte är våra män några kändisar (åtminstone inte min), bara vanliga män som vi är kära i. Fast du har ju ingen aning om hur våra män ser ut, så om du frågar "vilken kille tycker du är snygg" så ger det väl inte dig särskilt mycket om vi svarar att våra män är de snyggaste vi vet.
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 19:23:57 följande:
    Hur är din man?

Vad har han för bakgrund?

Är han en till blond chad?
    Nope, blond är han inte. Han är svarthårig och 167 cm lång, om det har någon betydelse. Han var pizzabagare när vi träffades men är vårdbiträde idag. Han pluggar deltid på folkhögskola och tänker söka in på läkarlinjen. Det jag föll för hos honom var att han var så empatisk och spred så mycket positiva energier.

I mina ögon är han såklart en chad 😄 men om resten av världen håller med vet jag inte. Och det spelar ingen roll, han är min drömman.
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 23:33:47 följande:
    Ett sant mirakel för hans del om det stämmer.

Är han invandrare också?

Hur lång är du?
    Jo han är invandrare. Jag är 162 cm lång.
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-30 00:33:28 följande:
    Sannerligen ett mirakel utan dess like.

Applåderar honom för vad han lyckades åstadkomma i en värld, som egentligen inte var gjord för honom.

Han måste nog känna sig som en vinnare varje dag.

Det enda som kan hända nu är att du lämnar honom för någon som är snyggare och längre.
    Han var lycklig innan han träffade mig och jag är lycklig som har honom. Jag vet att jag är en vinnare som har honom i alla fall. Det finns ingen jag någonsin skulle lämna honom för, och längden är irrelevant när man älskar någon så mycket som jag älskar honom.

Om han skulle lämna mig så skulle jag hellre leva som singel för en sådan kärlek går inte att ersätta.
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?