Inlägg från: Anonym (1/10) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1/10)

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Alldeles för androgyn. Bra egenskaper om man ägnar sig åt drag men inte attraktivt i övrigt.

• Anonym (1/10)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 12:55:08 följande:
    Du har inte fattat min poäng.

Poängen är att bara en kille är attraktiv, så kvittar det ifall han är en seriemördare, våldtäktsman och mycket annat i många kvinnors ögon.

Han är ett bra exempel.
    Såklart det var den poängen du ville göra. Så olyckligt bara att han inte anses snygg av de flesta kvinnor, så det var en dålig utgångspunkt. Var det just "snygg seriemördare" du ville använda för att göra en poäng så kanske du hade nått större framgång om du hade valt Ted Bundy (själv finner jag inte honom heller tilldragande men han är det vanligaste exemplet som föremål för hybristofili, och har gestaltats av Zac Efron som normalt fått spela "prettyboy"-roller).

Men men. Poängen du vill göra bevisar återigen bara vilken syn DU har på kvinnor, om du tror att de kvinnor som dras till seriemördare utgör ett representativt urval för kvinnor generellt. Du pekar alltså på en väldigt liten, specifik grupp kvinnor med en typ av parafili och drar typ slutsatsen "jaja, där ser man hur ni kvinnor fungerar; bara en kille är attraktiv så kvittar det ifall han är seriemördare!". I verkligheten är förekomsten försvinnande liten procentuellt sett, och de få kvinnor som lider av hybristofili har oftast en bakgrund av misshandel och sexuella övergrepp med sig från barndomen.

Din poäng är med andra ord helt hjärndöd. Ungefär som om man skulle titta på en grupp manliga nekrofiler och säger "jaja, där ser man hur många män resonerar - det kvittar tydligen om man har puls eller inte, ni vill knulla ändå".
  • Anonym (1/10)
    EnAnonumius skrev 2024-08-22 23:00:49 följande:
    Generellt sett så har inte män sådan markerade kindben heller och den ansiktsformen.

Men JA det finns kvinnor som har markerade kindben. 
    Precis.
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 22:30:42 följande:
    Androgyn?

Har kvinnor sånna käklinjer, ansiktsformer och kindben generellt eller vad menar du?
    Androgyn betyder att man besitter både manliga och kvinnliga egenskaper, man visst - ansiktsformen och kindbenen är alldeles för kvinnliga för min smak.

Om det nu var utseendet du ville diskutera. Det är en egendomlig fixering du har vid dessa män, är det ditt specialintresse måhända?
  • Anonym (1/10)
    Anonym (zxcv) skrev 2024-08-24 06:37:00 följande:

Oj vad androgyn han är! 

Ser ut som en M to F som inte fått käka hormoner i häktet.

Men precis!

TS är dock fast besluten om att detta utseende är vad kvinnor vill ha, och att de ljuger om de inte erkänner detta Obestämd

Han fattar uppenbarligen inte att hans egna preferenser avseende mäns utseenden inte är representativt för kvinnor. Han har även svårt att se att hans egna preferenser avseende mäns utseenden förmodligen är starkt påverkade av att han attraheras av ett kvinnligt utseende.

Jag har skrattat gott åt bilder av vackra kändisar där de genom bildredigeringsprogram modifierats till att bli matematiskt perfekta - inte en enda ser bättre ut än sina verkliga jag.
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?