Inlägg från: Mandel |Visa alla inlägg
  • Mandel

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Äldsta sonen har en kompis med väldigt snarlika drag och kroppsbyggnad som är ljus istället för mörk och visst är den killen söt, men den här mannen är det inte i mina ögon.
    Sedan om han sett bättre ut i frisyr för detta årtionde, mindre gryniga bilder osv är svårt att säga, men ingen man jag skulle vända mig om efter på gatan om jag mötte honom.

Även för lång och tanig för min smak. Så max en 5:a i så fall.
    Självklart kan han få högre eller lägre poäng beroende på personlighet och i detta fall verkar han ju ha en icke smickrande personlighet så då åker han så klart ned i källaren på poänglistan. 
    En usel personlighet förtar det mesta i utseendeväg. Även om mannen skulle vara en 10-poängare - vilket denna man definitivt inte är!

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mandel
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 10:43:22 följande:
    Är det för att han är mörkare som du tycker att han inte det bra ut då?
    Nop, jag föredrar faktiskt mörka män. 
    Sonens kompis vinner på att han bara är i 20-årsåldern och är därför söt eftersom jag även känner honom.
    Den här mannen ser bara creepy ut.
  • Mandel
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 11:02:43 följande:
    Vad exakt får honom att se creepy ut?
    Lång, mager, frisyren, blicken, sättet han rör sig på osv. Tilltalar mig inte ett dugg.
  • Mandel
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 11:53:39 följande:
    Men om du bara kollar på ansiktet då?

Gillar du hans ansikte?
    Nej
  • Mandel
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 15:02:55 följande:
    Han var tydligen 1.85. 

Är det för långt?
    Det är hela han. En kombination av allt och inte enstaka faktorer.
    Har över lag svårt för magra män och här i samband med att han även är lång så ser det bara ut som en tonårspojke och inget jag är intresserad av.

Mannen jag umgås med nu är nog över 1.85 - har faktiskt inte frågat hur lång han är, men han ser inte ut som en tonåring i kroppen utan som en vuxen man. Även om han inte är jättegrov.
  • Mandel
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 15:49:00 följande:
    Så lite muskler alltså?
    Ja, mer muskler eller en grövre kroppstyp som de flesta män faktiskt får när de blir äldre så länge de inte löptränar konstant från tonåren och till pension liksom...
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?