Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 05:43:09 följande:
    Du har ju glömt att sätta en siffra på honom.
    Och du kan inte själv räkna ut att h*n sätter en 1:a på honom, efter de inläggen h*n har skrivit? Klara inte din skalle av att räkna ut det själv?

Finns inget attraktivt hos honom alls i utseendet. å  jag håller med "( () )" och h*n tydliga etta, (som vem som helst utom du då) skulle kunna fatta att h*n ger i betyg.

Det är en kille jag lätt skulle bara gå förbi och ignorera om man såg honom på stan.

Och kan du inte acceptera att det finns människor som tycker han är ful så får det strå för dig. Lär dig att acceptera och förstå att folk har olika smak. Och det är något du bara skall acceptera och respektera.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 06:52:03 följande:
    Ok

Vad exakt gör honom ful?

Är det för att han är mexikansk?
    Bra..

Nej, det har inte med att han är mexikansk.
    Sett flera och träffat på flera mexikaner som ser riktigt bra ut.

Så varför väljer DU att fråga om det har med hans nationalitet att göra? Svårt att acceptera att det finns folk som kan tycka att INDIVIDER ur olika etniska grupper kan se oattraktiva ut?
    Eller vad är vitsen med att ställa den kontraproduktiva frågan?

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 08:22:16 följande:
    Har aldrig påstått någonting.

Nej och det har jag aldrig hävdat heller att du skulle ha påstått något...

Så vad ville du komma med den kommentaren?

Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 08:22:16 följande:
    Finns bara kvinnor som automatisk ratar alla män födda utanför Sverige. Norrmän included.
    Du förstår inte skillnaden mellan att "rata alla utanför Sverige" och tycka att någon kan vara ful eller snygg i från andra etniska folkgrupper?

Det går att tycka att någon är ful eller snygg utr andra etniska folkgrupper, men det i sig måste inte betyda att man skulle dejta och/eller bli ihop med dem för den saken skull utan vill helst ha en partner från den egna etniska folkgruppen då man har liknande kulturell synsätt.

Öm jag vill ha ny partner så kommer jag att välja  Européer. Då vi alla i Europa har liknande synsätt..

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 09:53:26 följande:
    Ja, men just därför jag undrar om du tycker att han är ful för att han ser typiskt mexikansk ut.

Du har redan fått svaret på den frågan om du läser.
    Men jag skriver det igen.. Och jag utvecklade mitt svar också.
    En blandning mellan native american och spanjor eller whatever.
    Är det att han har bruna ögon och svart hår eller att han ser ondskefull ut som gör honom ful?

Helheten. Och nej det har INGET med att göra att han s etniska ursprung och/eller att han är en blandning av olika etniska ursprung.
    Hade han inte varit en seriemördare, skulle du fortfarande ha trott att han är ful?

Nu skall vi se här om du kommer att klara av att använda skallen.

Jag hade skrivit i ett tidigare svar till dig (se inlägg #7) följande:

"Det är en kille jag lätt skulle bara gå förbi och ignorera om man såg honom på stan."

(slut citat)

Kan du räkna ut nu att det har inget med saken att göra att han är en seriemördare, eller något annat som du vill "tjata om" (etnisk ursprung) i dina frågor?
    Fast jag har nu skrivit dig på näsan med min fråga?
    Och vad skulle du säga om personer med utländsk bakgrund som i det stora hela är som européer i synsätt och som har vuxit upp i Europa?
    Om jag dejtar en Norrman, Tysk, Britt, Fransman, Belgare etc (andra européer) så har dessa också en utländsk bakgrund om de bor i Sverige, eller räknas som utlänningar.
    Inget emot att dejta personer som är adopterade av några européer.
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 11:52:57 följande:
    Varför händer detta?

Är det ett tecken på att det lönar sig att vara en riktig badboy?
    Så du vill dejta dessa psykobrudar, som fallet för kriminella svin?

Björkenli skrev ju tydligt att:

"Det är definitivt inte något kvinnor generellt faller för".

Det flög tydligen högt högt över ditt huvud.

Men för all den del.. Bli ett kriminellt svin och dejta dessa psykobruidar...

Men lär dig att fatta att dessa psykobrudr är knappast i majoritet och knappast något som speglar kvinnor generellt.
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 22:30:42 följande:
    Androgyn?

Har kvinnor sånna käklinjer, ansiktsformer och kindben generellt eller vad menar du?
    Generellt sett så har inte män sådan markerade kindben heller och den ansiktsformen.

Men JA det finns kvinnor som har markerade kindben. 

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 23:22:22 följande:
    Tror du att jag håller koll på alla 20 användarnamn som har skrivit till mig?
    Du kan gott lära dig att "tryck på visa endast"  som finns på den knappen med tre prickar" så kan du kolla vad folk skrivit tidigare om du inte orkar eller inte vill håla isär på vem som skriver vad i minnet. För jag tänker då inte acceptera att stå till svars för vad andra skriver i denna tråden.
    Dessutom så är det knappast 20 (olika) användarnamn som skriver till dig heller.
    Nä precis. Då är det nog du som borde stänga din mun innan flugorna flyger in. Du snackar bara skit.
    Om du skall anklaga mig för att snacka skit. Så SKA du förklara vad skitsnacket är någonstans.
    Fatta detta att du SKA förklara vad du anser vad skitsnacket är.

Annars så stänger du igen din käft själv  så att du inte får din käft full av de flugorna du påstår att jag skulle få annars.
    Nej, det är inte bara psykbrudar som dras till honom.

Han gifte sig t.o.m. med en kristen kvinna när han själv var satanist.
    Du även kristna människor kan vara psykon.
    Så vad var din poäng? Om du nu hade någon poäng.
    När har någon man någonsin gjort något liknande d.v.s. dyrkat en seriemördare bara för att han/hon är attraktiv?

Helt trögfattad?

Det finns kvinnor som är psykon som dyrkar dessa seriemördare och andra kriminella..

Dessa kvinnor ÄR inte en majoritet av kvinnorna, och det är inget du kan använda mot kvinnor i majoritet/generellt och påstå att "det är sådant kvinnor attraheras av".

Här är annars en jämförelse med dina skriverier...

Eller anser du det är rätt av feministerna att säga att "alla män är våldtäktsmän" , baserat på de extremt få männen som faktiskt våldtar?

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 12:55:08 följande:
    Du har inte fattat min poäng.

Poängen är att bara en kille är attraktiv, så kvittar det ifall han är en seriemördare, våldtäktsman och mycket annat i många kvinnors ögon.

Han är ett bra exempel.
    Jasså? Nej jag har inte missat din poäng även om du vill inbilla dig själv att det är så. Men det speglar inte verkligheten.
    Men du verkar ju inte fatta att vi kvinnor som deltar i denna tråden anser att han är OATTRAKTIV.

Och de/jag ansåg att han skulle vara lika oattraktiv oavsett vad han gjorde (lagliga saker, eller kriminella saker). 

Så när skall du få in i skallen att ingen kvinna i denna tråden anser att han är attraktiv?
    Det var ju det du frågade i din TS.

P.S
    Det spelar ingen roll hur mycket du försöker upprepa det falska påståendet om att jag skulle ha missat poängen., Det kommer aldrig att bli en sanning ändå.

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 12:55:38 följande:
    Vad är det han saknar?
    Du kanske skall sluta att hyckla?

Varför anser du att "kvinnorna" som ger honom en 1 skall förklara?

Men när du utan grund, anklagar andra för att komma med skitsnack, så förklara du inte alls var skitsnacket är någon stans.

Kräv inte att andra skall förklara sina svar, när du är helt oförmögen att förklara själv när du kommer med utlåtanden.

• EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:11:27 följande:
    Är han verkligen det eller är det bara något ni säger för att gaslighta mig och alla andra till att tro att tjejer/kvinnor är rationella varelser som tar logiska beslut?
    Vad är dina problem?
    Denna kommentaren säger en hel del om dig än dem du riktar det till.

Detta bevisar ju tydligt att du inte kan acceptera och inse att det finns kvinnor som anser att ditt exempel på "attraktiva män", enligt ditt synsätt,  är oattraktiva för kvinnor.

Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?