Sambos tv-tittande
Jag och min sambo har barn på 3 och 1 år. Han jobbar mycket, egen företagare. Jag jobbar som undersköterska men har vart hemma sen innan min förstfödde föddes med ett inhopp på ett halvår innan andra barnet kom.
Min sambo är "lat". Han har fått vara det för han jobbar mycket och faktiskt försörjer vår familj så jag kunnat vara hemma/är hemma med dom tills dom är 1 1/5 år och börjar fsk.
Nu är ju problemet att den sista tiden har han fastnat för en serie. Han kollar på morgonen efter frukost och på kvällarna sent in på morgontimmarna. Ska han ta hand om barnen under dagen så jag kan få göra nåt eget så kan det hända att han kollar på serier och dom leker i vardagsrummet. Han liksom ser inget annat.
Hans morgonhumör är kasst och det blir inte bättre av att han inte sover. Har försökt prata med honom om detta men har går in i försvarsställning att han måste väl kunna vara värd det så mycket som han jobbar.
Helvete va långt det blev och vet väl egentligen inte vad jag vill komma fram till men är så jävla trött på detta