Inlägg från: Anonym (Donna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Donna)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (H) skrev 2024-08-19 19:45:55 följande:
    Jag skulle absolut inte säga något sånt ??en period då jag var osäker??, då ljuger jag.
    Isåfall att jag hade en ??period då jag ville ha mycket kul.??
    Vilket jag hade.

Jag har bara berättat siffran för honom, jag har inte nämnt något om att det var kul eller skönt. Men det är säkert underförstått. 
    Jag hade jättetrevligt.

Jag satt till och med och skrev upp antal och namn för varje gång, jag tyckte det var kul som ett minne. 
    Fy så sjukt, obegripligt. Rent vidrigt.
    Berätta det för killen också så har han nog funderat klart sen.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 19:53:00 följande:
    Jag ville minnas vilka och hur många jag haft sex med, när jag såg att det kommer bli svårt i minnet.

Du vet inget om sånt, eftersom ditt papper fortfarande är tomt. 
    Jaså, är det?
    Undrar hur mina två söner kom till... den Helige Ande? Drömmer

Ärligt talat så har jag haft ETT ons, ett. Och det ångrade jag efteråt så det hände inte igen.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 21:54:09 följande:
    Min dejt tycker att jag är flickvänsmaterial. Det är därför han funderar på saken nu.
    Några sexpartners hit eller dit kommer inte vara avgörande är jag rätt säker på. Bara konstigt han blir *sur* över det. 
    Några sexpartners ja, här pratar vi om sextio (60) kukar.

Tror inte han är sur heller, han är nog snarare besviken på sitt bristande omdöme.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 22:36:12 följande:
    Varför ångrade du det? 
    Jag kände mig smutsig, kladdad på, äcklig och mer eller mindre utnyttjad. Även om jag antagligen även utnyttjade mannen i fråga.
    Kände mig billig helt enkelt.

Nästan likvärdig med de som går på gatan, och det vill inte säga lite.

Detta är som tur är länge sedan nu.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 11:59:02 följande:
    Aha. Där ser man.

Tur att jag inte kände så när jag raggade upp snyggaste killen på festerna, och fick med honom hem.
    Det jag kände var att: skönt jag hade, kul det var, det här ska jag göra igen. 

Men ni kan inte förstå hur jag njuter av att ha sex med dessa snygga killar. jag som alltid raggar dessutom, för att få ha sex med den jag vill. och jag har aldrig misslyckats. 
    Däremot har jag tackat nej till över 100 killar också. Dom jag hade känt mig äcklig om jag hade haft sex med. 
    För mig är sex utan kärlek helt värdelöst.
    Hur snygg mannen än är så är jag totalt ointresserad.

Men alltså, privatfester gissar jag... du borde ju blivit känd som tjejen som är lätt att få omkull.
    Mellan 15 och 25, jag vet vad såna tjejer kallades för när de inte hörde, när jag var i den åldern. Det är inget man vill kallas kan jag lova.
    Sen hade häradsbetäckarna (killarna) som också var sexmissbrukare lika "fina" namn.

Det du höll på med kallas för sexmissbruk. Kan jämföras med andra missbruk.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 13:35:33 följande:
    Vi diskuterar varför man kommer med en sån fråga efter man haft sex med personen, om man nu inte vill ha sex med en sån person. 
    Gör vi?
    Varför skrev du inte det i din ts då?

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 14:52:54 följande:
    För mig är sex skönt även om jag inte har några känslor. Så länge jag är sugen och tycker killen är snygg.
    Och det fanns gott om såna på festerna och krogen så självklart blev jag sugen på sex. 

Lätt att få omkull? . Knappast ,jag är mycket svår , och helt omöjlig. Eftersom när jag är sugen är det jag som tar den killen jag vill ha. 

Sedan vad folk skulle säga om mig bakom min rygg? Du tror jag bryr mig?. Kom och säg det i mitt ansikte istället.
    Du tror lite för mycket om dig själv.
    Med 60 kukbesök på tio år är man lätt att få omkull även om man inbillar sig motsatsen.

Men för all del, tro att du är svår du om du mår bättre av det. Det kan jag visserligen ändå förstå med det antalet.

Jo, jag tror att du bryr dig om vad folk säger. Du bryr dig ju till och med om vad helt anonyma skriver i ett forum!!! Tomte

Du har blivit skrattad åt, hånad och gjord till åtlöje. Det vågar jag garantera.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 15:04:04 följande:
    Det var många frågor i trådstarten som har diskuterats i omgångar. 
    Bland annat vad det är han måste fundera på, och varför han måste fundera när jag inte gjort något fel. 
    Fast just detta nämndes inte i trådstarten.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 17:08:30 följande:
    Ha ha. Bokrecensioner, ja. Jag förstår. Ni är inte unga. Jag förstår nu. 
    Kallar du Goneril för Ni eller buntar du ihop alla oss som fördömer till levnadssätt?
    Inte för att Goneril gjorde det, men jag väljer att vara extra tydlig.

Om ja på frågan så kan jag iaf säga att jag är äldre än dig men yngre än Goneril.
    Jag läser gärna böcker och pratar lite runt dem med någon som ev är intresserad, men inte mer än så.
    Konst ligger mig inte heller särskilt varmt om hjärtat.

Jag är en vanlig kvinna med två söner och är särbo, har haft mindre än tio partners i livet och hoppas innerligt att min särbo är den sista.

Nu blev det lite babbel här men det får gå. 

Jaja, har nog sagt det jag har säga här i tråden nu. Jag önskar dig lycka till ts och får väl ändå ge dig det att du iaf var ärlig. Kosta vad det kosta vill. Och det är bättre än en lögn som så småningom säkerligen uppdagas, en sån lögn har stor riskt att avslöjas om säger så.

Får se om jag återkommer annars som sagt, lycka till. Och sorry för de ord som kanske var lite väl hårda, men detta provocerade mig faktiskt en aning.
    Har alltid haft svårt för "lösaktigt folk". Det får bli min ursäkt, eller vad man ska säga. För åsikten står fast, men kanske inte precis alla hårda ord.

Nej, nu ska jag diska!
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-20 10:31:15 följande:
    Nu har du gjort dina val och du har säkert haft roligt. Däremot brukar sexet bli bättre när man är två personer som lär känna varandras sexualitet på djupet. Det händer inte om man byter sexpartners rätt så ofta eftersom det oftast tar minst några år innan man känner varandra så pass bra. 
    Missade ditt inlägg men håller med dig till 100%.

Mitt och min partners sexliv blir vackrare och vackrare för varje år. Utan honom skulle jag aldrig orka börja om.

För mig är det kärleken och åtrån till min man som gör att jag tänder på alla cylindrar!
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 20:48:02 följande:
    Jag skulle inte rekommendera någon att ljuga. Isåfall är det bättre att säga att man inte vill svara på frågan, och att det är privat. (Att det inte har betydelse)

Men många vill veta (För att det har betydelse), och jag tror dock att många ljuger om antalet. Och det är för att det finns *väldigt många tydligen* som inte skulle acceptera för dom tycker det är äckligt. 

Varför dom tycker det är äckligt förstår jag dock inte. 
    Sedan när dom ljuger om antalet är allt lugnt för dessa, dom inleder förhållande, han har haft 60 sexpartners, hon är nöjd för att hon tror det är 3. Men i grunden är det för att personen ljugit , vilket inte är bra för någon. Hon är med någon hon tycker är äcklig, han har ljugit för att vara med någon som tycker han är äcklig, ja osv osv. 
    Kom han inte och knullade ikväll som han sagt?
  • Anonym (Donna)

Detta är inte på riktigt.

De sista timmarna på förra dygnet och en stund in på detta sitter ts och skriver febrilt. 
    Dejten påstås sitta klistrad vid sin telefon...

OM detta till äventyrs skulle stämma så verkar de inte speciellt intresserade av varandra.

Nåväl, nu ska jag iväg till trollskog... nej, jag menar jobbet!

• Anonym (Donna)
    Anonym (J) skrev 2024-08-22 16:40:25 följande:

Får en känsla av att du inte träffade killen igår.

Det är du inte ensam om.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 21:46:24 följande:
    Nej, det betyder absolut inte. 
    Jag har varit med oskulder som varit jättebra i sängen. Och dom som haft sex med 50+ och varit jättedålig. Så antalet har inte att göra med hur bra dom är.

Tror den bästa var oskuld faktiskt.
    Kan ju inte minnas alla hur dom var för det är så många, men konstigt nog var en oskuld den snyggaste också.
    Så du frågade alla 60 om de var oskuld eller hur många de varit i säng med?

Troligt?
    Knappast.

Vid det här laget har nog de flesta av oss förstått att du bara fabulerar.
    Inte särskilt ovanligt med trolltrådar men grattis iaf till en som lyckats dra ihop hyfsat många kommentarer.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många