-
Berätta gärna varför du drar slutsatsen att mannen TS träffar är ett missfoster?Anonym (Fyyy) skrev 2024-08-18 19:30:56 följande:Jag pratar inte om missfostret som ts träffar utan rent generellt hur det ser ut i samhället.
-
2 killar varje månad, hur kom du fram till det?baam77 skrev 2024-08-18 20:10:48 följande:Det är inte alls konstigt att han måste fundera. Mellan 15 till 25 har du legat med 60 stycken. Det blir två olika killar varje månad i 10 år. Kul att gå med dig på stan som alla har legat med.
-
Vad säger att han inte kan hantera svaret?Anonym (Omogen kille) skrev 2024-08-20 01:04:14 följande:
Du har inte gjort något fel. Han har inget med att göra hur många du legat med. Han skulle inte frågat om han inte kan hantera svaret. Han låter omogen.
Just den punkten kanske var viktig och avgörande för honom. -
Jag är inte det minsta osäker. Tvärtom är jag bombsäker på att jag aldrig skulle inleda ett förhållande med dig.Anonym (L) skrev 2024-08-20 12:15:27 följande:
Herregud vad är det för fel på folk? Jag skiter fullkomligt i om min kille legat med 6 eller 600 pers. Vill man inte veta, VARFÖR FRÅGA?
Jag är kvinna och snart 40 och har legat med 150-200 pers. Typ, har tappat räkningen. Min man vet det och har inga problem med att jag har haft sex förr. Det är bara osäkra människor som håller på som killen i TS gör. TS, spring. Han verkar inte klok.
-
Varför är 20 mycket för en kille medans 60 för en tjej inte är något anmärkningsvärt?Anonym (Hmm) skrev 2024-08-20 12:14:03 följande:Det är sant, många verkar tro att tjejer är helt hjälplösa våp som alltid blir utnyttjade och aldrig kan välja och ta ansvar för sitt eget liv.
Om en tjej har legat med 60st killar så har hon mest troligt gjort det för att hon vill, och om en kille inte känner sig bekväm med det så får han väl leta någon annan. Mest troligt har han kanske bara legat med inte ens en handfull tjejer själv så då förstår jag inte varför det är fel om han inte vill träffa en tjej som haft mångdubbelt fler partners.
Det vore ju annat om en kille som själv legat med typ 20 tjejer(mycket för en kille) hade valt bort en tjej för att hon legat med 60st. Men jag tror inte det är så vanligt utan oftast är det de som själv inte legat runt och mycket som vill ha en partner som inte heller gjort det. -
Fast det har ju inte framkommit om hon haft mycket sex eller ej. Dom flesta har ju haft sex fler gånger än 60 på tio år. Men dom absolut flesta ser lite kukar som engångs produkter utan återanvänder samma kuk om och om igen och kan därför dessutom vara mer erfaren.Anonym (Li) skrev 2024-08-20 22:54:39 följande:
Vad är det för folk här? Är ni alla från en annan generation?
"Vissa håller på sig lite". Som om det finns nåt egenvärde i att avstå härligt sex som man vill ha.
Missunna inte människor sex. Se inte ned på de som får ha mycket sex. Gör inga knäppa antaganden om folks personligheter för att de har sex när de känner för det.
-
Många verkar tro att detta har med osäkerhet att göra. Kanske för vissa, men många inklusive mig tycker mest det är gränslöst.Himune skrev 2024-08-21 15:43:47 följande:
Jag hade själv haft väldigt svårt att vara med någon som har den inställningen till sex generellt och som har varit med så många, så jag kan respektera att även han har det. Det viktiga är ju dock att det inte betyder att du gjort något som helst fel, men risken finns ju att ni inte är kompatibla utifrån det. Personligen så är jag inte tillräckligt säker i mig själv för att kunna hantera en sådan sak, hur mycket jag än hade önskat.
Han måste respektera dina val och du hans helt enkelt, och så får i väl se om det går ihop sig.
-
Chansen att vara hennes sista i en monogam relation är nog bra mycket sämre med hon som knullats av 60 killar.Anonym (zxcv) skrev 2024-08-22 10:05:17 följande:Har man såna extrema svartsjukeproblem så kanske man skulle ta tag i dem innan man skaffar relation.
Varför måste man säga till en partner att denne är bäst på sex alltid? Och varför skulle inte nr 61 kunna vara bäst om man nu prompt ska rangordna så?
Ingen kan vara bäst på allt i en relation, men kan vara klokt att ändå säga att den nuvarande är bäst på precis allt om det är en lite ängslig person eller man bara vill göra den glad.
Har man bara haft 2-3 st så väger det inte lika tungt att säga att 1 av 3 är bäst på sex. Men har man gått igenom 60 olika för att äntligen ha hittat rätt så kan det smälla högre.
Vill man vara nr 1 bland enbart 3 eller vill man vara den bästa av 60?
Det är lätt för en näst intill oskuld att säga att man är bäst. Krävs lite mer av en om man ska tillfredsställa någon som varit med flera. Måste inte vara just 60. -
Nu var visst oskulden bäst och nyss var din nuvarande dejt den bästa. Vad kom ni fram till igår, eller satt ni endast med teleforna?Anonym (H) skrev 2024-08-22 21:46:24 följande:Nej, det betyder absolut inte.
Jag har varit med oskulder som varit jättebra i sängen. Och dom som haft sex med 50+ och varit jättedålig. Så antalet har inte att göra med hur bra dom är.
Tror den bästa var oskuld faktiskt.
Kan ju inte minnas alla hur dom var för det är så många, men konstigt nog var en oskuld den snyggaste också. -
Efter allt TS skrivit här så hackar du på killen av vilken anledning? Så alla som inte vill ha en tjej som många doppat saknar självförtroende 🤣Anonym (suck) skrev 2024-08-23 08:13:32 följande:
Ännu en tråd om detta. Skit i douche-bagen TS. Du behöver en kille med självförtroende.