• Anonym (Omg)

Han tycker jag haft sex med för många

Du har gjort noll fel! Han är en tönt som ställer en fråga som för det första är totalt irrelevant - om jag var du skulle jag inte svarat på den - och för det andra han inte klarade av att få svar på. Det visar vilken sunkig kvinnosyn han har - helt plötsligt är du inte "fin" nog längre för att du legat med många? Absurt. Det viktiga är väl att ni trivs ihop?

Skit i honom, även fast jag vet att det är lättare sagt än gjort.

• Anonym (Omg)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-19 06:07:43 följande:
    Du kan mycket väl vara underbar, snygg och ärlig. Men 60 olika personer är inte flickvänsmaterial i mina ögon.
    Så man slutar vara "flickvänsmaterial" när man legat med 60 pers? Varför? För att man gillar sex och att utforska?
  • Anonym (Omg)

Varför skulle det varit viktigt att man har legat med få personer? Vart går gränsen? 15 okej? 2 st okej? Och varför är det relevant i relationen de har nu?

Anonym (WW) skrev 2024-08-19 08:40:56 följande:
    Nej, snarare att han har saker han tycker är viktigt hos en partner. Sen "Klarade inte av att få svar på" handlar ju snarare att han var missnöjd med svaret. Det är ju samma sak om jag frågade en potentiell partner vad denne röstade på och den svarade SD, då hade jag inte velat inleda förhållande, men jag hade ju tålt svaret. Det var ju en fråga om något som var viktigt för mig.

Bara för att något är irrelevant för vissa, betyder inte att det är det för andra.
  • Anonym (Omg)
    Anonym (WW) skrev 2024-08-19 08:57:20 följande:
    För en del är det viktigt, för andra inte. Det är väl allt jag behöver säga. Det är okej att ha preferenser. Finns ju till och med de som vill att båda är oskulder innan man inleder ett förhållande och har sex först efter giftemål, lite extremt, men är båda med på det så är det också en okej preferens.
    Finns ingenting att ha "preferens" kring när det är en HÖGST personlig sak som dessutom är TOTALT oviktig. Det är som att säga att man har preferens på hur många gånger du kunde hoppa hopprep som barn, hur många gånger du haft magsjuka i livet eller hur många ben i kroppen du brutit. Det är så totalt onödig information och påverkar samtiden och två personers förhållande nu noll och ingenting. 
  • Anonym (Omg)

Då kanske man bör fråga sig varför det är en "biggie" att någon har utforskat och haft roligt i form av att njuta kroppsligt?

Anonym skrev 2024-08-19 20:54:31 följande:
    Det är ingen som tycker att hopprep är en biggie och något som ändrar på synen på personen. Det förvånar mig att någon tror det.
  • Anonym (Omg)

TS har inte skrivit ett smack om att hon haft herpes eller klamydia - och nej så länge man fått medicinering är det faktiskt sjukt oviktigt för nuvarande partner.

Fattar inte varför alla gnäller? Vart är alla incels som bara "TJEJER VILL ALDRIG LIGGA MED NÅGON DE ÄR SÅ DUMMA!!!" sen när vi faktiskt har en tjej som ligger med massa killar tycker många att det är "äckligt" och "man vill inte leka där 60 andra kukar redan lekt". Hur ska ni ha det??

Anonym (qwerty) skrev 2024-08-19 21:11:18 följande:
    Fast frågan om hur många gånger du haft herpes i genitalierna eller klamydia är rätt väsentlig i sammanhanget. Så vissa frågor är ju inte så oviktiga för den som ställer dem.

Som TS går på är det ju inte konstigt att hon fortfarande är stadgad. Få vettiga män vill leka där 60 andra kukar redan lekt.
  • Anonym (Omg)

Klart det är okej! Alla andra här som är muppar. Gör precis det du känner!

Anonym (H) skrev 2024-08-20 20:35:30 följande:
    Jag har ingen lust att ha ett förhållande om jag inte är kär.
    Men sugen på sex blev jag ändå. Det verkar dock inte vara ok. 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många