Anonym (Tranan) skrev 2024-08-16 11:28:24 följande:
Åh, jag beklagar. Alla förluster är så otroligt tunga men kroppen är också helt otrolig och hur svårt det än är får man försöka hålla hoppet och tron vid liv ❤️
Jag är glad att höra att ni har ett barn där hemma. Även om längtan efter syskon såklart också är stor och tar över. Jag håller verkligen tummarna!
Hur gammal är du om jag får fråga? Jag är nämligen 35 och det är ju första barnet (hade gärna haft tre om jag kunde önska 🤪), så känner mig såklart även stressad rent tidsmässigt.
Vilken bergochdalbana vi befinner oss i!
Kram till dig
Så är det absolut och det var hemskt när vi väl var inne i det, men nu försöker jag att inte tänka på det och istället blicka framåt. Jag tror att det är det som jag ''måste'' göra för att liksom gå framåt i hela tragedin..
Hon är verkligen min tröst i det hela, efter missfallet så blev hon på något omöjligt sätt ännu mer dyrbar för mig!
Jag fyller 28 i år (tänkte skriva 25 men till min förskräckelse så insåg jag att jjag inte var det längre 😂). Förstår absolut att du känner en stress men för att lugna dig så var min mamma 36 när hon blev gravid med mig. Jag känner även flertalet personer som blivit mamma för första gången efter 35 års ålder, ''till och med'' en som blev det som 42 åring. Så kämpa på!!
Äter nu några vitaminer eller så som kan vara bra för fertilitet/graviditet?
Ja det är inte lätt men jag tror på ett lyckligt slut för oss båda ❤️
Kram!!