-
-
Svar på tråden Så jävla sjukt
-
Din sista mening... kan det vara anledningen till att han har verkat så fram och tillbaka?
Kanske du har haft psykiska besvär (Ej en fråga för det märker man redan i TS) men kanske han inte har vetat hur kan ska få grepp om det hela ?
Sluta vara komplicerad och antingen försöker du ge hjärta (helhjärtat) eller så undviker du det. Menar har du flera ungar och an inte en enda så inte konstigt att han är försiktig.
På vilket sätt ska du ta hämnd?
Senaste kvinnan jag träffade som talade så... slutade med att ett x till henne tog sitt liv. Så säger bara ,väx upp och sluta tro att du förtjänar mer när du är en white trash.
-
Du kan ju annars göra som en mogen, vuxen människa hade gjort att du pratar med honom eller skickar ett sms där du förklarar att det ni gör inte fungerar för dig men att du hoppas att det inte är ett hinder för att kunna vara hövliga mot varandra när ni råkar ses hos vänner. Sen släpper du honom och går vidare med ditt liv.
-
Trillade över den här tråden igen.
Blev nyfiken, hur är någon om den är 4-kantig?
Vill även passa på o be om ursäkt då jag inte var så trevlig förra gången som jag skrev visst. Hoppas du mår bättre idag! -
Varför bryr du dig om honom. Han spelar tydligen och ser att du är med på spelet därför fortsätter han. Ta avstånd , backa och sluta träffa honom även om ni ses med andra kompisar.
Han kanske är bara en sådan som söker bekräftelse och ser att du gillar honom, du ger honom bra kick. Eller han kanske gillar dig men vill inte ha något mer än att flirta ibland. Oavsett varför han beter sig på det viset behöver du ta över makten och låta honom gå. Ge inte tillbaka, det blir bara roligare för honom . Du förlorar tid och energi på det.
PRATA INTE MED HONOM ?som en vuxen? för han beter sig inte som en vuxen och kommer definitivt att neka det.