Inlägg från: Anonym (Urban) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Urban)

Kvinnor: vilken kroppstyp föredrar ni?

Kvinnor är mycket mer utseendefixerade när det gäller det kroppsliga än vad män är. Män är mer varierade på så sätt att för alla kvinnliga kroppsbyggnader finns det en grupp män som tänder på dessa. i princip alla kvinnor däremot har samma kroppsideal när det gäller män. Det ska helst vara en vältränad man, möjligtvis normal, men absolut inte någon som är överviktig. Precis som i svaren här, märks det tydligt överallt i samhället.

• Anonym (Urban)
    Anonym (Beth) skrev 2024-08-17 17:34:46 följande:

Sålänge han inte är en puttefnask, typ under 174 cm. Sen såklart de självklara, inte kraftig fetma, inte ett skelett etc...

Hur lång är du?
  • Anonym (Urban)
    Anonym (En haj med humor) skrev 2024-08-17 17:31:43 följande:

En kvinna med mer framåttänkande hjärna tänker att den där mannen inte kommer att ha tid att bli förälder eller göra sin del i ett hem för han måste ju hänga på gymmet 12-15 timmar/vecka.

Sexpackssnubbarna var aldrig acceptabelt pappamaterial för mig som är akademiker och högbegåvad. Jag ville ha en partner som tränar för hälsans skull och investerar i jobb och familj för resten, och det hittade jag.

Varför ser du dig som högbegåvad?
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-16 19:02:13 följande:
    Forskning visar snarare att män bryr sig mer om det visuella. Och män föredrar nästan alltid smala kvinnor. 
    Varför får alla kvinnor knulla när de vill då? Jag tror det beror på att kvinnor är mycket mer kräsna. Därav i praktiken mer utseendefixerade. 
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Urban) skrev 2024-08-17 18:59:07 följande:
    Varför får alla kvinnor knulla när de vill då? Jag tror det beror på att kvinnor är mycket mer kräsna. Därav i praktiken mer utseendefixerade. 
    Alltså jag menar samtidigt att män är mindre kräsna. Denna skillnad gör att många fler män går utan sex.
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Beth) skrev 2024-08-17 18:56:35 följande:
    168, men jag är kvinna.
    Jag kan förstå om du vill ha någon som är längre än du, men att kalla någon puttefnask på det sättet är ganska ruttet och onödigt.
  • Anonym (Urban)
    Anonym (K) skrev 2024-08-17 19:02:45 följande:

Lagom tränad, ja. Överdrivet tränad är mindre snyggt än en lagom tränad. överviktig eller smaltjock är dock sämst. 

Så de är sämre människor? Du uttrycker dig okänsligt.
  • Anonym (Urban)
    Anonym (En haj med humor) skrev 2024-08-17 21:40:10 följande:
    För att det är fakta.

Varför undrar du?
    Det är sällsynt att någon säger det om sig själv. Därför undrade jag vad du grundar det på. Att bara säga "fakta" blir väldigt godtyckligt.
Svar på tråden Kvinnor: vilken kroppstyp föredrar ni?