• Anonym (Undrar)

    Såg min sambo onanera

    Kom hem lite tidigare häromdagen och fick en rejäl överraskning. Trodde jag var ensam i huset då jag plötsligt hörde flämtningar/stön från sovrummet . Jag kikade försiktigt in och ser min sambo onanera , hon har hörlurar på samtidigt som hon ser något på telefonen. Kort senare rycker hennes underliv upp och ner samtidigt som hon skriker rakt ut. 

    Jag blev chockad och försvann ut till garaget igen då jag aldrig sett något liknande. Trodde hon var nöjd med vårt sexliv , men nu börjar jag bli orolig. Hon umgås även mer med väninnor ä tidigare och är borta mer. Händelsen gjorde mig kåt men bör man ta upp det med henne. 


     

  • Svar på tråden Såg min sambo onanera
  • Anonym (J)
    NorrlandsMan skrev 2024-08-29 15:38:13 följande:

    Låter som en fejk story för att skapa diskussion i tråd. 

    En vanlig man hade tagit hand om henne där & då och gett henne det hon fantiserade om


    Inte säkert. Tror inte min kille hade uppskattat det. Iofs kom jag på honom att ta på sig själv till bilder på min kompis. Så han har inte så mkt att säga där. 
  • Anonym (J)

    Jag fattar bara inte hur man kan ens ta på sig själv till en annan kvinna/man? skulle känns mig väldigt otrogen

  • Anonym (C)
    Anonym (J) skrev 2024-08-29 16:05:12 följande:

    Jag fattar bara inte hur man kan ens ta på sig själv till en annan kvinna/man? skulle känns mig väldigt otrogen


    Vi män skiljer väldigt lätt på sex och fantasier. 
  • Anonym (M)
    Anonym (J) skrev 2024-08-29 16:03:38 följande:
    Fast det kan ju ha varit till någon annan person och det är inte okej 
    Varför är det inte okej?
  • Anonym (J)
    Anonym (C) skrev 2024-08-29 16:11:09 följande:
    Vi män skiljer väldigt lätt på sex och fantasier. 

    Är det så? Tänker lite på det min kille gjorde (tog på sig själv till bilder på min kompis). Han påstår att det bara var bilden, inte henne i sig. Jag förstår bara inte det? Är det en tjejsak att tänka längre än så? Ni kanske bara tänker på vad ni ser just då? 


     


    Anonym (M) skrev 2024-08-29 18:04:59 följande:
    Varför är det inte okej?

    Som otrohet 


     

  • Anonym (J)

    Så då är ju frågan vad ts tjej tog på sig själv till.

  • Anonym (C)
    Anonym (J) skrev 2024-08-29 18:29:57 följande:

    Är det så? Tänker lite på det min kille gjorde (tog på sig själv till bilder på min kompis). Han påstår att det bara var bilden, inte henne i sig. Jag förstår bara inte det? Är det en tjejsak att tänka längre än så? Ni kanske bara tänker på vad ni ser just då?


    Vi blandar inte ihop det med romantik på samma sätt som ni gör.. Det är typ som att sätta på en kompis eller något... Det är jävligt hett i stunden och man kör förjävla hårt.. Men man tänker inte på att man tillhör någon eller sånt..
  • Anonym (M)
    Anonym (J) skrev 2024-08-29 18:29:57 följande:

     


    Anonym (M) skrev 2024-08-29 18:04:59 följande:
    Varför är det inte okej?

    Som otrohet 


     


    Hurdå? Vad är problemet rent konkret ?
  • Anonym (J)
    Anonym (C) skrev 2024-08-29 18:36:56 följande:
    Vi blandar inte ihop det med romantik på samma sätt som ni gör.. Det är typ som att sätta på en kompis eller något... Det är jävligt hett i stunden och man kör förjävla hårt.. Men man tänker inte på att man tillhör någon eller sånt..

    Mm ja jo jag kan väl tänka mig att det kan vara lite hett just då.


    Men kan man inte känna sig lite dum efteråt? Jag frågade min kille detta och han sa att han inte tänkte på det, han tänkte inte att det var hon. Han kollade bara på hennes kropp sa han. Nu säger han att han inte fattar vad han höll på med, att han inte har tänkt så förut. 


    Det känns bara som att många killar (finns säkert vissa tjejer med?) gör först och tänker sen. 


    Anonym (M) skrev 2024-08-29 18:43:21 följande:
    Hurdå? Vad är problemet rent konkret ?

    Det är ju en annan människa personen fantiserar om. Då kunde den ju lika gärna ta hem den där tjejen man fantiserar om? Personen har ju redan gjort det i huvudet. Om man säger så. 

  • Anonym (J)

    Som ts tjej. Där undrar man ju om hon med bara gjorde att tänka först också. Det vanligaste är väl att man kommer på kilarna att göra så där, men nu är ju situationen omvänd. 

  • Anonym (J)
    Anonym (C) skrev 2024-08-29 18:36:56 följande:
    Vi blandar inte ihop det med romantik på samma sätt som ni gör.. Det är typ som att sätta på en kompis eller något... Det är jävligt hett i stunden och man kör förjävla hårt.. Men man tänker inte på att man tillhör någon eller sånt..
    Eller jaha, du menar kompis som en kk? Det är liksom ingen romantik i det utan bara en het person just då.
  • Anonym (C)
    Anonym (J) skrev 2024-08-29 19:34:31 följande:

     


    Men kan man inte känna sig lite dum efteråt? Jag frågade min kille detta och han sa att han inte tänkte på det, han tänkte inte att det var hon. Han kollade bara på hennes kropp sa han.


    Då sågs det som ett tajt hål, något han kan tömma sig i och lite på. 

    Att man skulle känna sig dum efteråt.. Nej, Varför då? Har du en skön stund någon gång så tycker jag inte att du ska behöva känna några skamkänslor. 

    Det finns för mycket sånt ändå!
  • Anonym (M)
    Anonym (J) skrev 2024-08-29 19:34:31 följande:

     


    Anonym (M) skrev 2024-08-29 18:43:21 följande:
    Hurdå? Vad är problemet rent konkret ?

    Det är ju en annan människa personen fantiserar om. Då kunde den ju lika gärna ta hem den där tjejen man fantiserar om? Personen har ju redan gjort det i huvudet. Om man säger så. 


    Tankar är inte handlingar

    men ändå, vad gör det för skada liksom. Vill man inte att ens partner ska njuta. Egoistiskt att försöka begränsa andra till deg man själv vill 
  • Anonym (k)
    Anonym (J) skrev 2024-08-29 19:34:31 följande:

    Det är ju en annan människa personen fantiserar om. Då kunde den ju lika gärna ta hem den där tjejen man fantiserar om? Personen har ju redan gjort det i huvudet. Om man säger så. 


    Jag tror faktiskt inte det behöver vara människan personen fantiserar om. I det här fallet var det väl visserligen en person som fanns i närheten. Men det kan mycket väl ha varit ett klädesplagg, en pose eller till och med ljuset eller känslan i bilden som väckt en fantasi. Jag funkar i alla fall så. När jag till exempel tänder på en filmscen betyder det inte att jag vill ligga med skådespelaren eller ens rollfiguren. Det kan vara scenen jag tänder på men oftast är det en känsla den scenen ger. Ibland kan associationen vara väldigt långsökt.
  • Anonym (Oacceptabelt)
    Alexandra05 skrev 2024-08-30 15:44:53 följande:

    Jag onanerar 5 ggr om dagen


    Hinner du med något annat?
  • Anonym (Undrar)

    En uppdatering, i samband med att vi hade sex så ledde jag in samtalet på onani där hon ?erkände? att hon onanerade ofta till erotiska noveller. Självklar har jag inget emot detta, tvärtom!
    Vi har även utvecklat detta till ett förspel som jag blir enormt kåt av. Hon lägger sig i sovrummet och onanerar samtidigt som jag är på annan plats i huset och gör samma sak. Sedan kommer jag in i sovrummet och knullar henne. Då är hon redan kåt och våt och har ibland rredan kommit. knullen blir hur som helst otroligt bra och det slutar alltid med att jag tar henne bakifrån samtidigt som hon smeker klitoris. Ofta sprutar jag i henne samtidigt som hon kommer. Kan inte bli mycket bättre, kan vara spänningsmomentet som bidrar till det. Prova ! Tyckte jag hörde stön från sovrummet nu .. 

Svar på tråden Såg min sambo onanera