BIM September 2024
Godmorgon!
Okej, jag har aldrig upptäckt det annat än i slutet av juli när jag plussade. Kanske är något som förekommit annars för mig också, men jag har inte märkt det. ☺️
Jag har BIM imorgon den 1/9!
Godmorgon!
Okej, jag har aldrig upptäckt det annat än i slutet av juli när jag plussade. Kanske är något som förekommit annars för mig också, men jag har inte märkt det. ☺️
Jag har BIM imorgon den 1/9!
Ja, det är inte alls långt bort nu! Imorgon?
Jag försöker att inte överanalysera och i det ingår att inte testa för tidigt. Det här är femte försöket och jag har inbillat mig saker alldeles för många gånger de senaste månaderna, haha.
Jag har mycket flytningar (mer än vad jag brukar innan mens), har molande värk i magen sen över en vecka tillbaka och båda delar påminner om hur det var efter min senaste ägglossning då det tog sig (men slutade i ett tidigt missfall i mitten av v.5). Nu har jag ju också fått erfara att ett plus kan innebära falska förhoppningar, så jag väntar helst in BIM innan jag testar. :)
god morgon tjejer! Har en fråga till er som tempa.
jag blev väckt av min kära katt som skrek efter mat typ 30min innan klockan ringde. Va uppe i typ Max 40sek innan jag la mig igen och kom på så tog tempen direkt. Hur mycket påverkas tempen av de? Sänks tempen eller höjs den om man är uppe innan man tar tempen? 😅
Alltså är det kört för mig? Sker ingen ägglossning för mig?
Någon som kan kika på min graf och fråga?🙏🙏
Vad menas med CL?
hoppas den bekräftar ÄL i morgon Då!😁😁 men om du har en högre tempo morgon då bekräftas väl den ? Eller? Dålig koll på detta märker jag haha
CL= Cover Line (medelvärdet)
Hittade denna sidan enligt 7676775 forum😂
https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
(mätte 06.20 istället för 07.00 som jag brukar mäta)
la in då ?rätt? siffror, 36.56 ist för 36.49 och då satte NC ut Äl direkt. Så då får vi se på temp imorgon.
intressant ändå.
Aha! verkligen intressant!
Blev ingen mätning för mig idag heller då jag igår fick ett migränanfall på kvällen och låg o h kräktes halva natten med huvudvärk 😞 kan jag få bekräftat ÄL ändå om jag mäter i morgon trots två uteblivna dagar?