BIM September 2024
har dock haft 30-33 dagars cykel. Men oftast 30 dagar.
Hur tidigt plusade du med dina första barn? ☺️
Så wow 😍 Glad för din skull! ❤️
Men hade du mensvärk? Jag har ju det 😔 Tror jag ska få mens när som ?
Fått ett plus! 🥰 får se hur det går! 💞
Grattis till alla plus❤️! Hur många plus kan det bli i september egentligen. Vi kommer inte vara så många kvar i oktobergruppen 😂
Jag har bestämt mig för att leva på som vanligt och bara tempa tills nästa mens. Blir helt hjärtekrossad av att få som svaga PLUS sen negativt, och inga tydliga utslag på ältest. Jag mår skit. Har inte ens sexlust just nu. Överväger att lägga ner hela bebisverkstaden på grund av måendet. Ska det kännas såhär? Kanske får nya tag efter gynbesök om 1v. Känns bara kasst alltihop.
(Ursäkta deppen. Jag missunnar inte er andra era plus❤️.)
Är helt klart orolig att mensen kommer snart.. ser inget jätte stegring på fyra dagar och brösten är inte lika ömma idag, främst le nipples som är känsliga. Det enda jag ser som ?bra tecken? är att min vilopuls hoppat upp ännu en snäpp inatt, samt tempen är uppe 36,6 fortfarande, vilket inte så högt som den var uppe på förra veckan men jag var också liiite sjuk förra veckan.
Har inte sagt något till sambon som jobbar borta och tänkte överaska i helgen🥺 Planerat att jag ska ställa fram en flaska alkoholfritt som jag sagt att vi ska fira med när jag blir gravid, tillsammans med ett digitalt test...
Vad är det för app ni använder till era tempningar?
Ni som plussat, har ni testat negativt före ni testade plus?
Håller med det Myggan slrev! Det är ett plus och stirra dig inte blind på stegringen. Det ska stegra sig liiiite CIRKA varannan dag. Plusset är ännu där ❤️🤞🏼
övertaska sambon och njut nu! Skulle det inte gå vägen så är det väl ändå skönt att kunna vara två & slippa bära tyngden själv? ❤️?????
Nä får försöka sitta lugnt i båten♥️ molat just nu iallafall och stack rätt rejält igårkväll när jag skulle sova 😅
Ja det är sant♥️♥️