BIM September 2024
har haft blinkande gubbe i 6 dagar innan (på det lila advanced CB) Har lagt upp här i tråden imorse hur tydligt det var på stegring från igår tills idag bara.
😊
Hej. Hoppar in här med då jag inväntar mens.
Vi försöker oss få ett tredje barn. Jag var gravid men fick ett MA i Juli i v11. Hade mens som vanligt en månad senare och inväntar nu augusti mensen. Trodde den skulle ha kommit igår eller idag men den kommer förhoppningsvis imorgon. Alla gravtest är negativa.
Jag citerar mitt egna inlägg. För jag fattar nada. Jag tog ett till lila test nu ikväll efter jah hållit mig från att kissa i 3h. nu fick jag detta? en fast smiley? I morse va det ju en tom ring?
Hörrni. Är på äl+11 och har hittills inte haft några symtom alls. Temperaturen har varit rätt låg, inga flytningar alls och ingen molvärk. Jag jämför med förra graviditeten och då hade jag redan alla dessa symtom vid det här laget plus en liten implantationsblödning. Tog ändå ett graviditetstest i morse. Ser jag ett streck? Är det positivt? Är så rädd att det ska vara nått fel 😮 Mensen borde annars dyka upp på måndag. Är det någon här inne som varit tidigt gravid utan symtom och att det ändå gick bra?
Bim är på måndag. 🙂 Så kommer mensen inte under nästa vecka så kanske jag kan börja tro på resultatet. 😅
Det håller jag tummarna för!
Haha yes!! Vi har kört varannan tidigare fram till smileyn igår, nu blir det lite oftare ☺️ ni då?