BIM September 2024
Har försökt sen förra sommaren och idag (på bim) blev det äntligen två streck 😭✨
Har försökt sen förra sommaren och idag (på bim) blev det äntligen två streck 😭✨
Idag har jag testat på nytt - negativt. Har aldrig känt mig så blåst i mitt liv. Mensen uteblev men ändå inget plus. Antar att jag inte haft någon äl denna månad. Det värsta är att jag inte vet nästa bim, eller äl, eller någonting i den stilen. Känner mig uppgiven. Så långa cyklar på 40 ish dagar. Så lång väntan. Fan också.
Hur hanterar ni alla känslor som kommer när man försöker bli gravid och inte lyckas?
Jag har försökt i 4 månader och är ledsen varje dag, men gråter kanske 2-3 gånger i veckan. Hade jag inte haft en tvååring hemma hade jag nog varit sängliggandes när tillfälle ges. Jag känner mig så misslyckad, stressad och ensam då alla mina vänner får bebisar i år. Jag bröt ihop totalt när jag tog förra månadens negativa graviditetstest och vet inte hur jag ska hantera ett till
Tycker mig se något men känner också mig sinnessjukt linjeblind just nu. Ser ni något eller är jag ute på tunn is och greppar halmstrån?
Såhär har det sett ut tidigare utan att vara positivt så antar att detta är ytterligare ett negativt tests
krälle.