BIM September 2024
Hoppar in här med. Får se när det sker ägglossning denna månad. Spännande! :)
Roligt När vi blir fler här!😍
Hoppar in här med. Får se när det sker ägglossning denna månad. Spännande! :)
ja nu håller vi tummarna för oss!😍
😂😂 ja det låter ju onekligen som en mycket tråkig höst 😂 Ja men man kan läsa allt, självklart säkert svårare om man är rejält överviktig men sånt vet man ju om😄 BMI är det sista man ska gå efter, är man vältränad kan man ju väga mer och ha högre BMI Och klassas som överviktig så inget att lägga vikt Vid ☺️
Är lite vilse i min cykel.
Tog ut min kopparspiral vid förra ÄL Nu har jag haft min första mens efter det och den liksom bara forsade ut på två dagar! (Har med kopparspiralen varit typ 5-6 dagar.) Tror ni det påverkar nästa ÄL? Eller ska jag börja testa enligt prognosen ändå?
Så nytt alltihop, men superspännande :)
Hej!
Hoppar också in här, har försökt i två cyklar nu. Har BIM imorgon 29/8 men inga tecken på graviditet så mensen kommer nog som ett brev på posten. Isåfall blir ny ÄL runt 12/9 och nästa BIM 25/9.
Är 35 år gammal och min man lite äldre än mig. Känns som åldern går emot oss.
Är de nån mer som är i vår ålder och kämpar med att bli gravida?
Borde räcka japp!
jag tar alltid på morgonurin. Men verkar vara olika tips från olika märken, jag har den lila CB digital, ger först tom ring , sen blinkande och sen fast smiley & iallafall dessa test rekommenderas morgon. Har du nå äl-sekret?
(sorry för privat fråga) 😂
Exakt samma feeling 😂 då är det nog på G! är du på CD 12 eller hur lång var mensen?