• Anon0141

BIM September 2024

Det längst upp var positivt för två år sen. De i mitten negativa och den längst ner från imorse!
  • Anon0141
    shimano skrev 2024-09-09 19:56:07 följande:
    Menar du den till vänster? Tycker det var lite svårt att se vilka streck men om jag förstår rätt tycker jag den ser mörkare ut! Jag väntar också på nytt test, vi får ha tålamod ihop 😃
    Aa det till vänster är det positiva gamla och det längst till höger är det från imorse
  • Anon0141
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-09 20:28:40 följande:
    Intressant.. man ska väl inte läsa av efter en bestämd tidpunkt? Men man blir ju nyfiken 😍 kan du inte ta nya lite skarpare bilder? Närmare testen 

Här är det bästa jag har att erbjuda 🤣 får se om jag springer och köper ett test på jobbet imorgon bara för att jag är så himla nyfiken!

• Anon0141
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-09-09 20:44:37 följande:
    Ja köp ett nytt! är supernyfiken 😂
    Undrar hur mina kollegor ska reagera? "Jag ska bara springa ett litet ärende" (vi berättar iockförsig ALLT för varandra så jag borde kunna vara ärlig 😅)
  • Anon0141
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-09 20:28:40 följande:
    Intressant.. man ska väl inte läsa av efter en bestämd tidpunkt? Men man blir ju nyfiken 😍 kan du inte ta nya lite skarpare bilder? Närmare testen 
    Jag tänker att det inte spelar någon roll för det längst till vänster är tre år gammalt och de andra har nog några månader på nacken 😅
  • Anon0141
    Yasen skrev 2024-09-11 09:56:34 följande:
    Men grattis!! någon borde uppdatera listan!

Vad för teori?
    Jag tog ett tigitalt testa tidigt i måndags som var negativt men jag öppnade upp det och teststrecket såg mörkare ut än några negativa digitala jag tagit. Var nog bara någon timme för tidigt 😅
  • Anon0141
    Nanathalie skrev 2024-09-11 13:35:12 följande:

Jag har bestämt mig för att leva på som vanligt och bara tempa tills nästa mens. Blir helt hjärtekrossad av att få som svaga PLUS sen negativt, och inga tydliga utslag på ältest. Jag mår skit. Har inte ens sexlust just nu. Överväger att lägga ner hela bebisverkstaden på grund av måendet. Ska det kännas såhär? Kanske får nya tag efter gynbesök om 1v. Känns bara kasst alltihop.

(Ursäkta deppen. Jag missunnar inte er andra era plus❤️.)

Jag förstår helt känslan! Slutade testa denna månad. Blev stressad på pipen och pressad att ligga så fort ägglossningstesten blev positiva. Tänkte ta en "paus" några månader för att liksom återställa tankarna.
  • Anon0141
    mothertotwo skrev 2024-09-11 23:35:49 följande:
    Nidationsblödning

Ni som plussat eller ni som fått detta någon gång tidigare. Hur såg det ut hos er? 

Torkade mig för en stund sedan och upptäckte pytte liten flytning som var rosa, men sen när jag torkade mig igen var det borta. Kan detta ha varit något sånt? 

Jag är bara på dag 25 i min menscykel så alldeles för tidigt om mensen skulle börja nu. 
    Jag har fått "nidblödning" en gång. Rosa på papperet när jag torkade mig. Blev inget mer efter det. Var på samma dag som min mens skulle börjat så jag trodde jag hade inbillat mig de positiva test jag tog innan 😅
  • Anon0141
    TrueResolution skrev 2024-09-12 11:17:39 följande:

Känns som man ställer sig samma frågor varjw månad.. 😄 Har inte varit så hoppfull denna månaden eftersom vi fick till det sämre än önskat så har inte varit så svårt att låta bli att testa. Tills idag då.. har börjat få sådan molvärk som hållt i sig sista dygnet så jag började såklart tänka "ellerrrrrr.....?"  

Är idag på ÄL+8-9 så ännu tidigt, testade imorse och såklart tvärblankt. Har BIM på måndag så känns ändå som att det kanske borde visa i helgen om det är något där. Gick mellan svagt hopp till stort hopp till krossat hopp igen under morgonen... samma jäkla karusell av känslor varje månad 😣 

Ni som plussat, har ni testat negativt före ni testade plus? 

Japp testade negativt måndag morgon (7/8 dagar efter ägglossning) men positivt onsdagen 9/10 dagar efter ägglossning. 
  • Anon0141
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-12 19:16:18 följande:

VVad tror ni om ägglossning? Dag 16, översta bilden, togs igår och dag 17 idag på bilden längst ner med det ensamma testet. Är det positivt idag eller även igår? Har ingen stegring av temp hittills.

Usch vad man kan analysera 😂 enligt babyplans hemsida är CD16 positivt också. Fick till det natten till CD16 och nu är jag bortrest som sagt, så hoppas hoppas några rackare överlever där inne haha 

Skulle säga att det är positivt idag 🥰
Svar på tråden BIM September 2024