BIM September 2024
Overkligt. Efter så mycket sorg och smärta plussade jag äntligen imorse, 10 dagar efter ÄL. Känslan efter att ha fått begrava sitt första barn, och att nu förhoppningsvis få ta med ett syskon hem?En regnbåge till våren?❤️🤞🏻 🌈
Overkligt. Efter så mycket sorg och smärta plussade jag äntligen imorse, 10 dagar efter ÄL. Känslan efter att ha fått begrava sitt första barn, och att nu förhoppningsvis få ta med ett syskon hem?En regnbåge till våren?❤️🤞🏻 🌈
Alltså, jag blir inte klok på de här ÄL-testerna!
Jag har kört både rfsu och CB (den lila) och tyckte mig se en stegring. (de starkare, men negativa testerna på bild)
Men så idag så bara det dog! (de svaga på bild)
Någon mer som har svårt att få resultat på ÄL-testerna?
Men tempen går iaf uppåt som det ser ut, så får väl gå på det istället, mysa på och hoppas på det bästa...
Så, nu tar vi de andra bilderna också...
Ägglossningstestet som låg i lila förpackning ska användas ihop med en Ägglosningsmonitor, har du en sån?
Monitorn är supertydlig i sina svar så du borde inte ha några tvivel.
De lila är kompatibla med en sån här monitor:
Det känns som det Nog får bli oktobertråden här med. Har BIM 18-20 september men känner noll och vet inte om min tempkurva ger så mycket hjälp heller 🤔
(mäter med apple watch, så kanske inte fått riktigt ordning på det än)
Ja, det är ju rätt kul att nörda ner sig lite och jämföra grafer :P
Borde få mens omkring torsdag-lördag, är på CD 24 idag, sen börjar vi om och laddar med mer data i NC :)
Till er som plussat eller som varit gravida tidigare och fått nidblödning: kände ni någon smärta i samband med den?
jag har BIM på lördag och fick idag förlamande ont kring livmodern och var tvungen att lägga mig en timme på lunchen, sen har jag haft lite molande efter det. Typ som mensvärk.
ingen mens, men en väldigt liten blödning.
antagligen kommer väl mensen snart, men är ju otålig och behöver skriva av mig lite, så tankarna börjar ju snurra och leta tecken. 😅
jag tog ett till ÄL test o ett gravidtest 😭😭😭🙏🏼🙏🏼 så glad efter denna långa resa, även om vad som fortfarande kan hända