BIM September 2024
Hur går det för dig? ❤️
så här ser det ut idag
Behöver er hjälp!
Gick upp och kissade vid 7, sen tog jag ett test vid 10 som var negativt (Testa tidigt).
tror ni att man kan vara gravid ändå? eller bara slänga in handduken ?😂 BIM imorgon
Negativt test idag på BiM :( nya tag nästa månad
Någon här som använder Clearblues advanced digital äl-test, eller har bra koll?
Jag började testa för tidigt och har därmed bara 2 av 10 tester kvar. Sedan igår har hög fertilitetssymbolen visats, är det bara att köra på med ett nytt paket? Eller blir det fel eftersom jag börjar fel dag i cykeln enligt den nya avläsaren?
Är så dålig på att förklara, hoppas någon förstår vad jag menar 🥲
Köp en förpackning till och använd dom nya till den gamla läsaren som du redan börjat med.
är Du med? 😄 För hög , antar du menar blinkande smiley? Och väntar på fast smiley ?
Fortsätter vi sen i samma grupp ? Eller är det en ny oktober-grupp ?😊
Det känns som det Nog får bli oktobertråden här med. Har BIM 18-20 september men känner noll och vet inte om min tempkurva ger så mycket hjälp heller 🤔
(mäter med apple watch, så kanske inte fått riktigt ordning på det än)
Jag tänkte på en sak.
From min mens kommer (om den kommer) så ska jag börja tempa. Med tanken på den här röriga månad så undrar jag om tempningen kan berätta om man ägglossar flera gånger per månad. Kommer det då registreras fler gånger i grafen, eller kommer den bara registrera en gång? Förstår ni min röriga fråga? haha
Skicka bild på grafen så ska jag kolla, mät längst in under tungan på ena sidan med munnen stängd innan du trycker på knappen. samma tid varje dag 😊
Ja, det är ju rätt kul att nörda ner sig lite och jämföra grafer :P
Borde få mens omkring torsdag-lördag, är på CD 24 idag, sen börjar vi om och laddar med mer data i NC :)